کد خبر : 1685170 | 02 خرداد 1399 ساعت 10:58 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با آاس؛

ستاره سیتی: به این دلایل نباید رئال را دست‌کم بگیریم

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچستر سیتی می گوید در دیدار مقابل رئال مادرید چیز تمام شده نیست و نمی‌توان صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را قطعی تلقی کرد.

ستاره سیتی: به این دلایل نباید رئال را دست‌کم بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در دیدار دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در حالی که ابتدا با یک گل از رئال مادرید عقب افتاده بود نهایتا موفق شد با نتیجه ۲-۱ پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست دهد تا بخش مهمی از راه صعود به مرحله بعد را طی کرده باشد.

 

 

1498095

 

 

گفته می‌شود بعد از تعلیق لیگ قهرمانان اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقات از ماه آگوست پیگیری خواهد شد. ستاره پرتغالی منچستر سیتی هم معتقد است که کار صعود این تیم برابر رئال‌مادرید تمام نشده و آنها باید مقابل این تیم پرافتخار کاملاً هوشیار باشند.

 

برناردو سیلوا در مصاحبه‌ای با آاس در این باره گفت: " شما نمی توانید هیچ تیمی را حذف شده تلقی کنید مخصوصا رئال مادرید که ۱۳ بار به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است. دیگر هیچ تیمی تجربه بازیکنان رئال مادرید در این رقابت‌ها را ندارد بنابراین نمی توانیم فکر کنیم که آنها را شکست داده ایم.

 

هنوز همه چیز باز است و هنگامی که شما مقابل تیمی مثل رئال مادرید بازی می کنید نمی‌توانید از چیزی مطمئن باشید. ما در سالهای اخیر بازی های زیادی را تماشا کردیم که با بازگشت تیم ها همراه بوده است. به بارسلونای سال گذشته نگاه کنید. آنها در بازی رفت با سه گل لیورپول را شکست دادند اما در دیدار برگشت چهار گل دریافت کردند و حذف شدند.

 

با این حال مقابل رئال مادرید یک نتیجه خوب کسب کردیم و در موقعیت خوبی برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها قرار داریم. این مسابقه سختی برای ما خواهد بود و باید کاملا متمرکز باشیم."

 

 

1439586

 

 

برناردو در ادامه گفت: " در سه سال گذشته ما همه چیز را در انگلیس برده ایم. فصل گذشته ما هر چهار عنوان قهرمانی در انگلیس را به دست آوردیم. امسال هم به مقام قهرمانی سوپرکاپ و لیگ کاپ دست یافتیم. ما هنوز در جام حذفی حضور داریم و می خواهیم در آن به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. با این حال چمپیونزلیگ جامی است که بازیکنان و پپ گواردیولا خواهان بردن آن هستند. ما می‌دانیم که مسابقات بسیار دشوار است اما برای آن خواهیم جنگید."

 

برناردو سیلوا در پایان درباره پپ گواردیولا نیز گفت: " من هم تیمی هایم را می شناسم. تاثیری که گواردیولا از زمان ورودش به اینجا در تیم گذاشته، بسیار زیاد بوده است. شما می توانید این موضوع را از نتایج سه فصل گذشته متوجه شوید چرا که ما جام های زیادی کسب کرده ایم. البته فقط این موضوع نیست بلکه روش بازی ما نیز چیزی است که هواداران از آن لذت می برند. فوتبال جذاب، به وجود آوردن موقعیت های زیاد و به ثمر رساندن گل."

 

 

1496736

دیدگاه‌ها