کد خبر : 1685174 | 02 خرداد 1399 ساعت 11:20 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای روزنامه اسپورت

خیال بارسا راحت شد؛ ترشتگن 5ساله تمدید می‌کند

روزنامه کاتالان اسپورت مدعی شد باشگاه بارسلونا و مارک آندره ترشتگن سرانجام به توافق رسیده و او قراردادش با بلوگرانا را تا سال 2025 تمدید خواهد کرد.

خیال بارسا راحت شد؛ ترشتگن 5ساله تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپورت که در کاتالونیا چاپ می‌شود امروز صفحه اول خود را به مارک آندره ترشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسا اختصاص داده و مدعی شد بعد از ماه‌ها بن‌بست در مذاکرات باشگاه با ترشتگن درباره تمدید قرارداد او، قفل این مذاکرات سرانجام شکسته شده و دو طرف به توافق رسیده‌اند که در ماه آینده میلادی قرارداد ترشتگن به مدت پنج سال دیگر، تا سال 2025 تمدید شود.

 

1498099

 

قرارداد فعلی ترشتگن با بارسلونا در سال 2022 منقضی می‌شود. او آخرین بار در سال 2017 یک قرارداد پنج ساله با بارسلونا امضا کرده بود. در ماه‌های اخیر شایعات مربوط به بن‌بست در روابط دو طرفه هواداران بارسا را به شدت نگران از دست دادن ترشتگن کرده بود. خبر امروز اسپورت حالا خیال آنها را راحت خواهد کرد.

 

با توجه به اینکه در قرارداد ترشتگن بند آزادسازی 180 میلیون یورویی گنجانده شده، خیال کاتالانها از بابت از دست دادن او راحت است چرا که می‌دانند به خصوص در شرایط فعلی هیچ باشگاهی توان پرداخت چنین مبلغی را نخواهد داشت.

 

روزنامه اسپورت پیش از این هم گفته بود هدف بارسلونا تمدید قرارداد ترشتگن تا سال 2025 است. این روزنامه مدعی بود مدیریت باشگاه و به خصوص رئیس بارسا، یوسپ ماریا بارتومئو، حفظ ترشتگن را یکی از مهمترین اولویت‌های خود می‌دانند.

 

 

دیدگاه‌ها