کد خبر : 1685175 | 02 خرداد 1399 ساعت 11:18 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

تحت نظرترین بازیکن بارسا در نقل و انتقالات( عکس)

نشریه موندو دیپورتیوو آماده شد که باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا به دنبال جذب نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا هستند.

تحت نظرترین بازیکن بارسا در نقل و انتقالات( عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش در ترکیب بنفیکا بود که نلسون سمدو چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به سمت خود جلب کرد اما در نهایت این بارسلونا بود که گوی سبقت را از سایر رقبا بود و این مدافع پرتغالی را در تابستان سال ۲۰۱۷ به خدمت گرفت.

 

 

1496209

 

 

سمدو در روزهای ابتدایی حضور خود در نوکمپ نمایش های درخشانی ارائه داد تا جایی که بسیاری از هواداران بارسا به ظهور یک دنی آلوز جدید بسیار امیدوار شدند اما رفته رفته اوضاع برای این بازیکن تغییر کرد و او حالا در این فصل بیشتر یک بازیکن نیمکت‌نشین بوده است.

 

اوضاع نه چندان خوب مدافع پرتغالی باعث شده که شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن در نقل و انتقالات پیش رو به گوش برسد. حالا و در همین رابطه نشریه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیا هم تیتر اصلی امروز خود را به نلسون سمدو اختصاص داده است.

 

 

1498100

 

 

موندو با تیتر "سمدو، تحت نظرترین" به بحث احتمال جدایی این مدافع پرتغالی از بارسا پرداخته است. درگزارش روی جلد این نشریه آمده است: " باشگاه های زیادی به دنبال جذب نلسون سمدو هستند. با این حال مهم ترین چیز درباره او این است که این بازیکن می تواند در انتقال میرالم پیانیچ یا لائوتارو مارتینز به بارسا نقش داشته باشد. باشگاه‌هایی مثل یوونتوس، بایرن مونیخ، منچستر سیتی، پاری سن ژرمن و اینتر به دنبال جذب سمدو هستند چراکه می دانند بازیکنی با کیفیت در نقل و انتقالات وجود ندارد."

دیدگاه‌ها