کد خبر : 1685184 | 02 خرداد 1399 ساعت 12:21 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر و رد یک پیشنهاد معاوضه دیگر برای لائوتارو

به نظر می‌رسد که اینتر خواهان جذب ساموئل اومتیتی از بارسلونا است اما نمی‌خواهد که این بازیکن بخشی از معامله فروش لائوتارو مارتینز به این تیم باشد.

اینتر و رد یک پیشنهاد معاوضه دیگر برای لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اومتیتی در یکی دو فصل گذشته دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده و از فرم خوب گذشته فاصله گرفته است؛ موضوعی که باعث شده باشگاه کاتالانی به دنبال فروش این بازیکن در نقل و انتقالات آینده باشد.

 

 

1424790

 

 

از طرف دیگر دو باشگاه بارسلونا و اینتر در حال مذاکره برای لائوتارو مارتینز هستند چراکه بلوگرانا در چند ماه اخیر به شکل واضح علاقه خود را به جذب این ستاره آرژانتینی نشان داده است. با این وجود بارسا نمی خواهد مبلغ هنگفت ۱۱۱ میلیون یورویی بند آزادسازی لائوتارو را بپردازد چراکه آنها قصد دارند با ورود چند بازیکن به این معامله قیمت مهاجم آرژانتینی را کاهش دهند.

 

یکی از جدیدترین بازیکنانی که بارسلونا قصد دارد آن را به معامله جذب لائوتارو مارتینز وارد کند، مدافع فرانسوی یعنی ساموئل اومتیتی است. با این حال کالچو مرکاتو ادعا می‌کند که نراتزوری تنها قصد دارد مدافع فرانسوی را به شکل قرضی به خدمت بگیرد و هیچ علاقه‌ای به ورود این بازیکن در معامله لائوتارو مارتینز ندارد.

 

 

1486244

دیدگاه‌ها