کد خبر : 1685185 | 02 خرداد 1399 ساعت 12:27 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

در اولین حضور عمومی بعد از رهایی از زندان

رونالدینیو از بازی خیریه عربستانی‌ها حمایت کرد

رونالدینیو اسطوره برزیلی که اخیرا از زندانی در پاراگوئه آزاد شده در اولین پیام تصویری خود، از ترکی الشیخ، چهره عربستانی که قصد شرکت در یک مسابقه خیریه فیفا20 دارد آرزوی موفقیت کرد.

رونالدینیو از بازی خیریه عربستانی‌ها حمایت کرد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدینیو اسطوره برزیلی که به اتهام ورود غیرقانونی و جعل پاسپورت در زمان ورود به کشور پاراگوئه مدتی در این کشور زندانی بود اخیرا آزاد شده است. او در اولین حضورش در مقابل افکار عمومی بعد از خلاصی از زندان در یک پیام ویدیویی به ترکی الشیخ، چهره عربستانی که وزیر سرگرمی این کشور بوده و مالک باشگاه اسپانیایی آلمیرا است گفت که در بازی کامپیوتری خیریه‌ای که قرار است با سعود السویلان بازی کند برایش آرزوی موفقیت می‌کند.

 

رونالدینیو در ویدیویی که توسط خودش تهیه شده مقابل دوربین قرار گرفته و خطاب به مالک عربستانی باشگاه آلمیرا  می‌گوید:" ترکی الشیخ، در بازی‌ات موفق باشی ... از دریبل‌های جادویی استفاده کن".

 

1498111

 

منافع مالی حاصل از این بازی پلی‌استیشنی بین ترکی الشیخ و السویلان رئیس سابق باشگاه النصر عربستان قرار است صرف کمک به نیازمندان عربستان سعودی شود. علاوه بر رونالدینیو، پیش از این ستاره‌های بزرگ دیگری مثل لئو مسی، دیگو مارادونا، رادامل فالکائو، رونالدو نازاریو، آندره‌آ پیرلو، سسک فابرگاس، روبرتو کارلوس هم از این ابتکار خیریه عربستانی‌ها حمایت کرده‌اند.

 

1498112

 

 

دیدگاه‌ها