کد خبر : 1685195 | 02 خرداد 1399 ساعت 13:13 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

فورچونه: در ایران و تراکتور من را قبول نکردند

کوین فورچونه می‌گوید در ایران مجبور به صحبت انگلیسی بود و همین توانایی در او ارتقا یافت.

فورچونه: در ایران و تراکتور من را قبول نکردند 

به گزارش ''ورزش سه''، کوین فورچونه در تابستان به عنوان «گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر» به تراکتور پیوست و باتوجه به سابقه‌اش از بازی در لوشامپیونه و لیگ دو فرانسه، خیلی ها تصور کردند که دوباره آقای گل لیگ برتر از بازی در تراکتور سربلند می‌کند. اما این اتفاق رخ نداد و فورچونه در ۱۰ بازی تنها یک گل به ثمر رساند تا با ثبت آماری ناامیدکننده، تبریز را ترک کند.

 

فورچونه ۳۰ ساله حالا در فرانسه تمرینات بدنسازی را در قرنطینه سپری می‌کند و در کنار خانواده‌اش حضور دارد. او در گفتگو با FootMercato گفته است: در ایران یک فرهنگ جدید را کشف کردم، لیگ آن ها بسیار فیزیکی است و به جنگندگی احتیاج دارد. اما ایران کشوری بسته است که خارجی ها را سخت قبول می‌کند.

 

او که شانس خود برای بازی در یکی از بزرگترین تیم های ایران با استادیومی ۶۶ هزار نفره را تجربه کرد، در ادامه افزود: در ایران یاد گرفتم که انگلیسی را بهتر صحبت کنم، اما حالا همه چیز تمام شده و من از فوریه قراردادم را فسخ کرده ام و منتظر پیشنهاد جدید با چالش نو هستم.

 

 

1438281

 

 

کوین فورچونه همچنین با اشاره به اهداف خود گفت: هدف اصلی بازگشت به فوتبال فرانسه است. من اینجا خانواده و دوستانم را دارم اما اگر پیشنهادی از خارج هم برسد آن را بررسی میکنم ولی اولویت لیگ فرانسه است. اگر پیشنهاد از لیگ دو باشد به آن فکر می‌کنم اما پیشنهاد از لوشامپیونه را حتما قبول خواهم کرد. اگر باشگاهی به من فرصت بدهد، با لذت و تلاش سعی میکنم پروژه ام را به سرانجام برسانم.

 

فورچونه بهترین دوره فوتبالش را از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ در فرانسه تجربه کرد. جایی که با پیراهن تیم لنس در ۷۶ بازی ۱۸ گل به ثمر رساند و در تیم ترویس نیز ۱۱ گل زد.

دیدگاه‌ها