کد خبر : 1685208 | 02 خرداد 1399 ساعت 14:22 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

جوابیه مدیرعامل سابق پرسپولیس؛

رویانیان: مجلس درباره این مسائل هم تحقیق کند!

محمد رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید که بسیاری از اتفاقات باشگاه پرسپولیس از سوی مجلس بررسی نشده و این از دایره انصاف به دور است.

رویانیان: مجلس درباره این مسائل هم تحقیق کند!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که مجلس شورای اسلامی با انتشار گزارشی مفصل به مسائل مالی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس پرداخت. آن ها که تحقیق و تفحص خود را از 2 سال پیش آغا کرده بودند، در گزارش 100 صفحه ای خود با اشاره به بحران های مالی باشگاه، با طرح اتهام به برخی از مدیران باشگاه، آن ها را مقصر اتفاقات رخ داده، دانسته اند.

 

یکی از مدیرانی که از تیغ تیز انتقاد مجلس در امان نبوده، محمد رویانیان است. مدیر جنجالی که حدود دو سال بر مسند هدایت باشگاه پرسپولیس تکیه زد و حالا به عنوان مدیرعاملی پرسروصدا شناخته می‎‌شود. بزرگترین اتفاقی که در دوره او رخ داد، ماجرای جدایی مانوئل ژوزه بود که در نهایت به پرداخت غرامت از سوی پرسپولیس به این مربی پرتغالی و دستیارانش ختم شد. حالا در گزارش مجلس در این باره آمده که محمد رویانیان «مسئول اصلی» این پرونده هاست که دارای «ایرادات و ابهامات فراوان» بوده اند. این البته تنها انتقاد مجلس به رویانیان نبود و آن ها در ماجرای انتقال محمدرضا خلعتبری از لیگ امارات به پرسپولیس و جریمه 53 هزار فرانکی نیز وی را مقصر دانسته اند.

 

حالا چند روز بعد از این گزارش پرسروصدا که بار دیگر انتقادات را از سوی برخی رسانه ها و هواداران متوجه محمد رویانیان کرد، مدیرعامل سابق پرسپولیس جوابیه ای را در این خصوص با اظهار گلایه به "ورزش سه" ارسال کرده است: «شما عزیزان سایت گرانقدر وپرطرفدار ورزش ۳ چگونه بقیه مسائل را علی رغم رسالت سنگین خود فراموش فرمودید؟ از شما انتظار نداشته وندارم تا اینگونه یکطرفه مطلب بنویسید نمی‌دانم پاسخ من را منتشر میکنید یا نه مهم نیست! مهم این است که من به شما گفته باشم تا در مقابل وجدان خبرنگاری‌تان به ان بیاندیشید».

 

در این جوابیه رویانیان این گزارش مجلس را باعث تعجب ندانسته و گفته: «باید انصاف و ترحم داشته باشیم و با شان و شخصیت همنوعان خود بازی نکنیم. جای تعجب نیست نمایندگان محترم تحقیق و تفحص موضوعاتی مانند جریان بسته شدن دوپنجره نقل وانتقالات پرسپولیس وغرامت ریز اسپور نرکیه ودخالت رییس جمهور ووزیر خارجه کشور در این موضوع وهمچنین ۲ بازیکن اوکراینی که معلوم نیست از کجا امدند وکی رفتند با گرفتن میلیاردها تومان وهمچنین موضوع بدهی بیش از یک میلیون دلار برانکو وچند صد هزار دلاری کالدرون وجریمه ۳ میلیاردتومانی در پرونده شکایت علی اقا دایی بخاطر فقط عدم پرداخت ۱۰۰ میلیون مالیات و تغییر ۷ مدیر عامل طی ۲ سال وعلت عدم اجرای قانون خصوصی سازی باشگاه طی ۸سال در حالیکه تکلیف قانونی بود را فراموش فرمودند تا در گزارش بیاورند!»

 

او در ادامه پاسخ خود با گلایه نسبت به مجلس شورای اسلامی می‌پرسد که چرا از عملکرد سال 96 مدیریت باشگاه پرسپولیس هیچ گزارشی منتشر نشده است؟ در گزارش منتشر شده از سوی مجلس با اشاره به نکته ای که رویانیان گفت، آمده که برخی پرونده ها در برخی سال ها در اختیار نمایندگان تحقیق و تفحص قرار نگرفت و برای بررسی، در باشگاه وجود نداشت.

دیدگاه‌ها