کد خبر : 1685231 | 02 خرداد 1399 ساعت 16:21 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

مومنی:

مجیدی پخته‌تر از قبل شده، اما راه زیادی پیش‌رو دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی پخته‌‌تر شده، اما راه زیادی پیش رو دارد؛ با این حال به موفقیت استقلال خوش‌بین هستم.

مجیدی پخته‌تر از قبل شده، اما راه زیادی پیش‌رو دارد

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از میزان، محمد مومنی در ارتباط با شرایط تیم فوتبال استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در صورت از سرگیری مسابقات فصل جاری لیگ برتر، اظهار داشت: مجیدی در استقلال مربی بوده و در تیم فوتبال امید ایران هم تجارب خوبی را کسب کرد. دیگر آن مربی جوان و بی‌تجربه سابق نیست؛ مجیدی حالا پخته‌تر شده، اما راه زیادی پیش‌رو دارد.

 

وی در ادامه در خصوص عملکرد سرمربی تیم فوتبال استقلال، تصریح کرد: مجیدی سرمایه فوتبال ایران و استقلال است؛ باید در فوتبال کشور کار را به جوان‌ها واگذار کنیم. به نظرم باید به مجیدی باور داشته باشیم تا او در بلندمدت روی نیمکت استقلال بماند و موفق شود. حضور سرمربیان جوان در لیگ برتر یک تحول بزرگ در فوتبال کشور ماست و باید آن را به فال نیک بگیریم.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون پیش‌بینی خود از آینده این تیم، افزود: در مجموع، من بازگشت فرهاد به استقلال را اتفاق خوبی می‌دانم و به آینده این تیم خوش‌بین هستم. تاکید می‌کنم که او باید قدرت مدیریت خود را تقویت کند تا بتواند خود را اثبات کند.

 

مومنی در پایان در مورد شرایط پیش‌روی استقلال، خاطرنشان کرد: اگر مجیدی جوانی نکند و پخته رفتار کند، استقلال با او در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، می‌تواند مدعی باشد.

دیدگاه‌ها