کد خبر : 1685241 | 02 خرداد 1399 ساعت 17:25 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

سامی خدیرا:

خوش شانسم که هنوز هم تیمی رونالدو هستم

ستاره آلمانی یوونتوس هفت سال هم تیمی رونالدو بوده و از این حیث خود را فوتبالیستی خوش شانس می داند.

خوش شانسم که هنوز هم تیمی رونالدو هستم

به گزارش "ورزش سه"، سامی خدیرا که بین سال‌های 2010 تا 2015 سابقه بازی کنار کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را داشت، از این مهاجم 35 ساله تمجید ویژه‌ای کرد. خدیرا در سال 2015 به یوونتوس پیوست و سه سال بعد، فوق‌ستاره پرتغالی هم به او در جمع بیانکونری ملحق شد.

 

 

1323691

 

 

خدیرا که هفتمین فصل همبازی بودنش را با کریس تجربه می‌کند، در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی گفت:« کریستیانو فوتبالیستی فوق‌العاده و انسانی شگفت‌انگیز است. ما هفتمین فصل بازی کنار هم را تجربه می‌کنیم که پنج فصلش در رئال مادرید و دو فصلش در یوونتوس بوده است.

 رونالدو به خاطر مهارت‌ها و جاه‌طلبی‌اش یکی از بهترین فوتبالیست‌هایی است که تاکنون جهان به خودش دیده است. او می‌خواهد همیشه برنده باشد، حتی اگر یک مسابقه درون تیمی در تمرینات باشد. کریس یک الگو برای تمامی مردم است.

به دلایلی که گفتم رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست‌هاست. من خودم را می‌توانم خوش‌شانس فرض کنم چون هنوز در کنار کریستیانو بازی و تمرین می‌کنم.»

 

 

1497419

 

 

خدیرا همچنین در تمجید از آقای خاص که در سال 2010 او را از اشتوتگارت به رئال مادرید آورد، چنین گفت:« تأثیرگذارترین سرمربی و انسان برای من ژوزه مورینو بوده و این به خاطر اعتمادی بود که او به من داشت. بزرگترین گام دوران حرفه‌ای‌ من رفتن به رئال مادرید پس از جام جهانی 2010 بود.

مورینیو نکات فنی زیای به من آموخت و در کنار اعتمادی که به من داشت، باعث شد به عنوان یک انسان هم پیشرفت زیادی کنم. هنوز هم رابطه فوق‌العاده‌ای با ژوزه دارم و همچنان با یکدیگر در ارتباط هستیم و او را به عنوان یک انسان و یک سرمربی دنبال می‌کنم.»

 

 

1498158

دیدگاه‌ها