کد خبر : 1685242 | 02 خرداد 1399 ساعت 17:35 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش برادر کروس به شایعات جدایی او از رئال

فلیکس کروس معتقد است برادرش تونی آنقدر در رئال خوشحال است که قصدی برای جدایی نداشته باشد.

واکنش برادر کروس به شایعات جدایی او از رئال

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید یکی از تعیین کننده ترین بازیکنان این باشگاه محسوب می شود. او از سال 2014 برای رئال بازی می کند و تا 2023 نیز با رئال قرارداد دارد. کروس همواره گفته است که تا پایان قراردادش در رئال خواهد ماند.

 

 

1497001

 

 

فلیکس کروس برادر تونی که برای یونیون برلین بازی می کند، در واکنش به شایعات جدایی او از رئال گفت:« بدون شک تونی در رئال خوشحال است. بارها هم به روشنی گفته است که دلیلی برای تغییر تیم نمی بیند. شاید برای بازنشستگی به آلمان برگردد ولی همه می دانیم که از الان در مورد 5 سال بعد صحبت کردن، کار ساده ای نیست. تونی در رئال شرایط ایده آلی دارد و از زندگی در مادرید هم لذت می برد. هر روز باهم در تماسیم و می دانم در ذهن او چه می گذرد.»

 

 

1498131

 

 

بوندسلیگا از هفته گذشته از سرگرفته شد و فلیکس همراه یونیون برابر بایرن مونیخ، زمین را با شکست ترک کرد.

فلیکس در این رابطه گفت:« در مقایسه با کشورهای دیگر، ما اولین کشوری هستیم که فوتبال را از سر گرفتیم. همه چیز به شکلی حرفه ای و دقیق شروع شد. بدون هیچ مشکلی هفته اول تمام شد و فکر می کنم همه چیز موفقیت آمیز بود. من به شخصه ترسی از ابتلا ندارم و می دانم که خیلی ها مثل من فکر می کنند. از بازی ترسی ندارم و شاید مصدومیت بیشتر از کرونا در من هراس ایجاد می کند. پس از یک هفته تمرین گروهی، انگیزه 100 درصدی برای بازی داشتیم. از نظر من و در چنین شرایطی، خطر مصدومیت بیشتر از خطر ابتلا به کروناست.»

 

 

دیدگاه‌ها