کد خبر : 1685243 | 02 خرداد 1399 ساعت 17:27 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین روزهای ناصر حجازی روی نیمکت مربیگری (عکس)

بهنام مددی روزنامه نگار قدیمی و سردبیر برنامه فوتبال برتر در پست اینستاگرامی، تصویری از آخرین حضور ناصر حجازی روی نیمکت یک تیم فوتبال را منتشر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ناصر حجازی در این بازی دوستانه که بین دو تیم فوتبال از دو کانون هواداری قوی در ایران برگزار شده، به سالن محل برگزاری مسابقه آمده و باوجود درد و ناراحتی شدید کار جوان های این دو تیم غیررسمی را زیر نظر گرفته است. اگرچه در آن زمان مشخص است که بیماری سرطان تا چه حد رنجش می‌داد.

 

بهنام مددی در این باره می‌نویسد: این، آخرین حضور ناصر حجازی روی نیمکت مربیگری‌ست. ۲۲ دی ماه ۸۹؛ ۱۳۰ روز قبل از کوچ همیشگی‌اش. او، در اوج روزهای بیماری پذیرفت در دیدار خیرخواهانه‌ای که به افتخارش برگزار می‌شد، تیم کانون هواداران منچستریونایتد‌ در ایران را مقابل حسین شمس و تیم هواداران ریهال‌مادرید هدایت کند. باشگاهی که در دوران بازی، تا نزدیکی پوشیدن پیراهنش رفته بود. می‌گفت هوا سرد است و سرما اذیتش می‌کند. به همین دلیل مسیر شمس‌آباد تا دستگردی را در دو مرحله طی کرد و پس از استراحت در خانه پسرش در اکباتان، به سالن آمد. چه افتخارآمیز که در آخرین ساعات مربیگری حجازی کنارش بودیم و چه حیف که اینقدر زود و تلخ، از دستش دادیم.

 

1498160

 

دیدگاه‌ها