کد خبر : 1685260 | 02 خرداد 1399 ساعت 19:03 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: مورینیو از تغییری که خودش داده بود، ناراحت بود!

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، فاش کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی فعلی تاتنهام، در اولین بازگشت به الدترافورد بعد از جدایی از این باشگاه، از تغییراتی که خود ایجاد کرده بود، اظهار ناراحتی کرد.

سولسشر: مورینیو از تغییری که خودش داده بود، ناراحت بود!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که در تابستان 2016 هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت، علی رغم فتح لیگ اروپا و جام حذفی با شیاطین سرخ، در میانه های سومین فصل حضور در این باشگاه اخراج شد و سولسشر جای او را گرفت.

این مربی باتجربه پرتغالی بعد از یک سال دوری از فوتبال، در میانه های فصل جاری، جای مائوریسیو پوچتینو را روی نیمکت تاتنهام گرفت و تیمش در اولین دیدار مقابل منچستریونایتد در الدترافورد، 2-1 مغلوب شد. سولسشر فاش کرد که آقای خاص بعد از آن دیدار، از وضعیت رختکن تیم میهمان، ابراز نارضایتی کرده بود.

او در گفتگو با United We stand گفت:" ما قبل از بازی با هم حرف زدیم. من قبل از آن واقعا او را ملاقات نکرده بودم؛ فقط یک ملاقات کوتاه وقتی او در چلسی بود و آنها با کاردیف بازی داشتند. ما گفتگوی خوبی داشتیم. او در مورد رختکن مهمان شکایت داشت که خودش آن را تغییر داده بود! فضای خوبی در ملاقات ما حاکم بود. جالب بود که او به الدترافورد برگشته بود."

 

 

1498191

 

سولسشر ابتدا به عنوان مربی موقت هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت و پس از کسب نتایج خوب در 10 بازی ابتدایی، قرارداد او برای 3 سال تمدید شد. اما پس از آن نتایج این تیم چندان درخشان نبود و گروهی او را فاقد کیفیت لازم برای هدایت منچستریونایتد دانستند.

او در مورد این موضوع گفت:" من سراپا قرمز هستم. منچستریونایتد برای من اهمیت دارد. من صادق و وفادار هستم. من برنامه طولانی مدت دارم و می خواهم بهترین ها را برای باشگاه رقم بزنم. دوست دارم فکر کنم که آنها فکر می کردند که من از شخصیت لازم برای مربی منچستریونایتد بودن برخوردارم."

سولسشر بین سال های 1996 تا 2007 برای منچستریونایتد بازی کرد و یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان در سال 1999 بود.

دیدگاه‌ها