کد خبر : 1685263 | 02 خرداد 1399 ساعت 19:11 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

و دوباره این فضای مجازی افسارگسیخته؛

فتح الفتوحی به نام تونل ضدعفوفی !

حرکت باشگاه پرسپولیس در جهت بار زدن یک شی فلزی بزرگ و نصب آن در زمین تمرین شهید کاظمی برای ضدعفوفی کردن اعضای تیم با واکنش های مختلفی روبرو شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با توجه به پروتکل های بهداشتی وزارتخانه های مسئول، تمرینات تیم های لیگ برتری باید با نهایت احتیاط انجام بگیرد، نصب تونل های ضدعفونی نیز در دستور کار مسئولان باشگاه ها قرار گرفته است.


پرسپولیس اولین تیمی بود که از این تونل رونمایی کرد و پس از آن نیز باشگاه فولادخوزستان با انتشار پستی در صفحه اجتماعی اش، مدل دیگری از این تونل را که توسط صنعت گران کارخانه فولاد ساخته شده به نمایش گذاشت.

 

1498192


این تونل تکنولوژی پیچیده و خاصی ندارد و تنها برای پمپاژ  کردن مواد ضدعفونی کننده با قطرات بسیار کوچک طراحی شده است؛ اما همانطور که انتظار می رفت با انتشار تصاویر مربوط به این اتاقک در صفحات اجتماعی سر و صدا از جوانب مختلف بلند شد، که یک باشگاه خاص با توجه به بهره گیری از مزایای خاص نزدیکی با دولت و وزارتخانه موفق شده این تکنولوژی پیچیده را مورد استفاده قرار بدهد و باشگاه های دیگر از چنین امکانی برای ضدعفونی کردن نفراتشان برخوردار نیستند.

 

1498145

 


این در حالی بود که باشگاه استقلال نیز بلافاصله پیش از تمرین امروز، از اتاقک مدنظر  کادر فنی برای ضدعفونی اعضای تیم رونمایی کرد، تا نشان بدهد تهیه این ادوات کار چندان بزرگی هم نیست.


سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه" اعلام کرد، هزینه انواع مختلف این تونل از 17 تا 40 میلیون تومان می شود و تازه این در حالی است که باشگاهی مثل استقلال که از پشتوانه مردمی و هوادار برخوردار است، قطعا محل مناسبی برای اهدای چنین دستگاه هایی از سوی شرکت های دانش بنیان و تبلیغ آنها به شمار می آید و این امکانی است که پرسپولیس و استقلال باید از آن استفاده می نمودند.

 

1498128

 


به نظر نمی رسد با توجه به اعداد و ارقام کلان پرداختی در باشگاه های ایران و با در نظر داشتن این موضوع که حضور در سطح حرفه ای شرایط لازم خود را می طلبد، تهیه این دستگاه کار چندان عجیب و غریبی باشد؛ اما فضای کلی ورزش در اختیار کانال های تلگرامی است و تحلیل های عجیبی از این دست تبدیل به یک معضل بزرگ برای مدیران و مسئولان فوتبال ایران شده اند.

دیدگاه‌ها