کد خبر : 1685266 | 02 خرداد 1399 ساعت 19:42 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

جرمی آلیادیاره

نیکلاس پپه باید نشان بدهد ارزش 87 میلیون دلار را دارد

جرمی آلیادیاره، مهاجم سابق آرسنال، معتقد است که نیکلاس پپه برای اینکه نشان بدهد ارزش انتقال 87 میلیون دلاری اش را دارد، باید بعضی از جنبه های بازی اش را بهبود بدهد.

نیکلاس پپه باید نشان بدهد ارزش 87 میلیون دلار را دارد

به گزارش "ورزش سه"، پپه که در تابستان گذشته به آرسنال پیوست، در این فصل 6 گل برای توپچی ها زد و 8 پاس گل هم داد اما نمایش های او نتوانست انتظارات را برآورده کند؛ به طوری که نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، او را به عنوان یکی از بدترین انتقال های فصل اروپا معرفی کرد.

آلیادیاره که بین سال های 1999 تا 2007 عضو آرسنال بود، معتقد است که انتخاب، ناعادلانه است ولی تایید کرد که این مهاجم 24 ساله باید ارزش هایش را بیشتر به نمایش بگذارد.

او به سایت گل گفت:" من دیدم که او فصل قبل چه بازی هایی برای لیل انجام داد. او بازیکن فوق العاده ای است. هرچند، چیزی که من می بینم، گران ترین بازیکن تاریخ آرسنال است و حتی اگر نخواهم به پول فکر کنم، حقیقت، آن پول است و متاسفانه، چیز مهمی در فوتبال است.

 

1470373

 

و وقتی آنقدر پول برای یک بازیکن هزینه می کنید، انتظار گل ها و پاس گل های بیشتری از او دارید. اگر به آمار او نگاه کنید، من می گویم که او فصل خوبی داشت. اکنون به عنوان کسی که در این باشگاه بوده، می گویم که شرایط آسان نیست اما آنچه کمی من را ناامید می کند، قدرت تصمیم گیری او در بازی هاست.

برای بازیکنی با این قیمت، این بخش آسانی از بازی است که گاهی اوقات او فاقد آن است. این نکته ای است که من به آن اشاره دارم. بله، او خوب دریبل می زند و دو-سه نفر را جا می گذارد- این فوق العاده است اما وقتی پیر امریک اوبامیانگ را در سمت چپ تان دارید و تنها کاری که باید بکنید، دادن پاس به نقطه درست است و در مقابل، به اشتباه پاس رو به عقب می دهید، این من را اذیت می کند. من این مسئله را در این فصل زیاد دیدم."

دیدگاه‌ها