کد خبر : 1685268 | 02 خرداد 1399 ساعت 19:45 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک روز پیش از موعد و با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

پرواز شاهینی ها برای بقا آغاز شد (عکس)

با اجازه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، تمرینات شاهین از عصر امروز آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه شاهینی‌ها در هفته آخر بازی های لیگ نوزدهم مقابل فولادخوزستان نتیجه را با شکست یک بر صفر واگذار کردند ولی سه پیروزی پیاپی و یک تساوی سبب شده بود تا آنها برای اولین مرتبه از رتبه انتهایی جدول مسابقات جدا شوند و پیکان با عبدالله ویسی که مربی آنها در ابتدای فصل بود را به رتبه آخر هدایت کنند.


تعطیلی لیگ بی شک خواهان بوشهری ها که روند خوبی داشتند نبود ولی آنها برای ادامه روند ماندن در لیگ برتر انگیزه های فراوانی دارند و  یک روز پیش تر از موعدی که خبر داده بودند، تمریناتشان را در زمین مخبلند بوشهر آغاز کردند.


البته اگرچه بوشهری ها هنوز اتاقک ضدعفونی برای اعضای تیم خریداری نکرده اند ولی تمرین امروز آنها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مورد نظر مسئولان تصمیم ساز فوتبال در حال برگزاری است.


در همین زمینه بازیکنان همگی با ماشین های شخصی به محل تمرین آمده اند؛ قبل از ورود آنها به زمین تمرین کاملا ضدعفونی شده اند؛ وسائل ضدعفونی به بازیکنان تحویل داده شده؛ رختکن ضدعفونی شده و توپ های مورد استفاده از در تمرین هم گندزدایی شده است.

 

1498194

 

1498195

 

1498196

 

1498197

 


بوشهری امروز تمرین سبکی برای بدنسازی و هوازی زیر نظر کریمیان انجام داده اند ولی در روزهای آینده فشار بیشتر می شود تا بدن های بازیکنان آماده شروع دوباره لیگ و بازی های حساسی شود که پیش روی سفیدپوشان شاهینی قرار دارد.


شاهین بوشهر در حال حاضر و در پایان هفته 21 ام، 16 امتیاز دارد و پیکان را با همین تعداد بازی یک رده پایین تر از خود می بیند. بالاتر از شاهین سایپا و گل گهر سیرجان با 19 امتیاز و پارس جنوبی جم با 20 امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

دیدگاه‌ها