کد خبر : 1685270 | 02 خرداد 1399 ساعت 20:10 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

رفتن بیل به نیوکاسل؟ او در رئال می‌ماند

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق تاتنهام، معتقد است که علی رغم شایعات اخیر، گرت بیل در رئال مادرید خواهد ماند و به نیوکاسل نمی رود.

رفتن بیل به نیوکاسل؟ او در رئال می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، در چند فصل گذشته همواره شایعات زیادی در مورد جدایی گرت بیل از رئال مادرید به گوش می رسید و حتی سال گذشته گفته می شد که زین الدین زیدان علاقه ای به حفظ این ستاره ولزی ندارد و او در آستانه رفتن به سوپرلیگ چین یا MLS است.

 اما به تازگی شایعاتی در مورد انتقال بیل به نیوکاسل شنیده می شود. یک کمپانی عربستانی به دنبال خرید نیوکاسل است و گفته می شود در صورت نهایی شدن این معامله، آنها بیل را به عنوان یکی از اهداف تابستانی شان، به خدمت خواهند گرفت اما برباتوف معتقد است که هم تیمی سابقش مطمئنا در سانتیاگو برنابئو خواهد ماند.

او به Betfair گفت:" هر بار که از گرت بیل صحبت می شود، حرف این است که او از رئال مادرید خواهد رفت؟ خواهد ماند؟ بازی می کند؟ گل می زند؟ گلف بازی می کند؟ چرا گلف بازی می کند؟

 

1498199

 

این خسته کننده است و به نظر من، او مدیر برنامه و خانواده دارد، و اگر فکر کند که رئال جای مناسبی برایش است، می ماند. اهمیتی ندارد که بقیه چه می گویند. خیلی ها فکر می کنند او باید از رئال برود و بعضی از هواداران می خواهند او برود اما فکر می کنم او آنجا را دوست دارد و اگر اینطور باشد، این تنها چیزی است که برایش مهم است.

شخصا می خواهم بازی های بیشتری از او ببینم؛ اینکه بیشتر گل بزند و بازی هایی مشابه آنچه در گذشته انجام داد را ارائه بدهد. اگر جایی که بازی می کنید را دوست نداشته باشید، به جای دیگری می روید.

در رئال مادرید، نسبت گل به تعداد بازی او واقعا درخشان است و بعضی از گل هایی که او در مدت زمان حضور در آنجا به ثمر رساند، خیره کننده است؛ گل هایی که بازیکنان معمولی نمی توانند به ثمر برسانند."

دیدگاه‌ها