کد خبر : 1685288 | 02 خرداد 1399 ساعت 22:44 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

گل به لیورپول گویای کیفیت گرت بیل است

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق بلغارستان به گرت بیل پیشنهاد کرد از رئال مادرید جدا شود.

گل به لیورپول گویای کیفیت گرت بیل است

 

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند گرت بیل به اندازه ای که در این شش سال در رئال مادرید درخشیده مورد تمجید و تحسین قرار نگرفته است. دیمیتار برباتوف مدعی شد عملکرد ستاره ولزی در رئال مادرید بسیار خوب است، اما اگر از او قددرانی نمی شود بهتر است راه جدایی را در پیش گیرد.

 

دیمیتار برباتوف گفت: "به آن گلی که گرت بیل در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول به ثمر رساند نگاه کنید، این گل خودش گویای کیفیت گرت بیل است. اگر در تیمی که بازی می کنید مورد قدردانی قرار نمی گیرید، به جای دیگری بروید.

 

1493037

 

با احترام کامل شما نمی توانید نیوکاسل را با رئال مادرید مقایسه کنید. اگر نیوکاسل می خواهد گرت بیل را جذب کند، باید به او نشان دهند که در حال ساختن تیم جدیدی است. سرمربی این تیم باید کسی باشد که بتواند با بیل ارتباط برقرار کند و این ممکن است بدان معنا باشد که آنها باید سرمربی جدیدی جذب کنند. اگر نیوکاسل با مائوریسیو پوچتینو توافق کند شروعی عالی است. اما در ادامه باید آنها به گرت بیل بگویند که قصد دارند چه بازیکنان دیگری را نیز جذب کنند. اگر شرایط جدید مورد پسند گرت بیل بود، ممکن است این انتقال صورت گیرد. اما من فکر می کنم او در رئال مادرید بماند."

دیدگاه‌ها