کد خبر : 1685305 | 03 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز پوچتینو برای پذیرش مربی‌گری نیوکاسل

مائوریسیو پوچتنو در حالیکه شایعاتی درباره انتقالش به نیوکاسل به عنوان سرمربی مطرح شده، نسبت به این شایعات چراغ سبز نشان داده و می‌گوید به انگلیس علاقه دارد.

چراغ سبز پوچتینو برای پذیرش مربی‌گری نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام که این روزها شایعاتی درباره انتقالش به نیوکاسل به عنوان سرمربی جدید این تیم مطرح شده، نسبت به این شایعات به صورت تلویحی چراغ سبز نشان داده و می‌گوید به انگلستان و کار در این کشور علاقه دارد.

 

1498240پ

پوچتنیو در ماه نوامبر  از طرف باشگاه تاتنهام اخراج شد تا ژوزه مورینیو جای او را در این تیم بگیرد. این در حالی بود که او فصل قبل با تاتنهام موفق شده بود به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند. پوچتینو که در گذشته شایعاتی درباره انتقالش به منچستریونایتد و رئال مادرید مطرح بود از زمان مطرح شدن مالکیت احتمالی سعودی‌ها بر نیوکاسل به عنوان نامزد آنها برای پست سرمربی‌گری این تیم مطرح شده است.

 

پوچتینو در مصاحبه با اسکای در این باره گفت:" من عاشق انگلیس هستم. ایده‌ام این است که به زندگی در لندن ادامه دهم ولی در عین حال کشورهای دیگر را هم رد نمی‌کنم. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود".

 

سرمربی سابق تاتنهام در ادامه گفت:" من آماده‌ام و حالا کادر فنی خیلی بهتری دارم. ما از اشتباهات‌مان در اسپانیول، ساوتهمپتون و تاتنهام درس گرفته‌ایم و حالا می‌توانیم اعتماد کسانی که در آینده با آنها کار خواهیم کرد را جلب کنیم. در نهایت ما منتظر پیشنهاد جدید هستیم و می‌توانیم هر آنچه یک باشگاه از ما انتظار دارد را برآورده کنم. مساله این نیست که حتما به باشگاهی برویم که جزء شش تیم اول جدول باشد. تاتنهام جزء شش تیم اول جدول نیست، آرسنال هم نیست".

 

 

دیدگاه‌ها