کد خبر : 1685314 | 03 خرداد 1399 ساعت 10:50 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

معضل زیدان در خط حمله رئال مادرید

بازگشت هازارد یعنی نیمکت‌نشینی وینیسیوس

روزنامه آ اس مدعی است زیدان، سرمربی رئال فکر می‌کند ادن هازارد و وینیسیوس در کنار هم ترکیب خوبی تشکیل نمی‌دهند و تنها یکی از آنها باید بازیکن فیکس تیمش باشد.

بازگشت هازارد یعنی نیمکت‌نشینی وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس امروز روی جلد خود را به دو ستاره تهاجمی رئال مادرید، ادن هازارد و وینیسیوس جونیور اختصاص داده و مدعی است زین‌الدین زیدان سرمربی رئال اعتقاد دارد این دو مهاجم در کنار هم ترکیب خوبی تشکیل نمی‌دهند و در نتیجه، تنها یکی از آنها می‌تواند در ترکیب فیکس تیمش جا داشته باشد.

 

1498251

 

آ اس از تیتر "هازارد و ویسینیوس؛ فقط یک نفر می‌تواند بماند" برای اشاره به این ادعای خود استفاده کرده است. این گزارش می‌گوید هازارد و وینیسیوس تا این لحظه در هیچ بازی‌ای در کنار یکدیگر، از ابتدا به میدان نرفته‌اند. جالب اینجا است که فارغ از فیکس بودن این دو نفر، زیدان تا این لحظه حتی در زمانی که یکی از آنها در زمین بوده از فرستادن نفر دوم به عنوان یار تعویضی هم خودداری کرده است.

 

در اینکه مصدومیت هازارد در بخش عمده فصل یکی از دلایل عدم حضور او در بسیاری از بازی‌های رئال بوده شکی نیست. آ اس می‌گوید کسی در این باره شکی ندارد که چه هازارد و چه وینیسیوس، در زمان تهاجم مهره‌های بسیار باارزشی دارند و خصوصیات تهاجمی‌شان بی‌نظیر و پیش‌بینی‌ناپذیر است. ولی این دو در زمان دفاع دچار ضعف‌هایی قابل توجه هستند و زیدان با توجه به همین نقطه ضعف است که استفاده همزمان از آنها را صلاح نمی‌داند.

 

1498249

 

بااینکه زیدان تا این لحظه تصمیم گرفته که از این دو در کنار هم استفاده نکند ولی حالا که وینیسیوس جوان روز به روز پخته‌تر می‌شود و حالا که هازارد آمادگی بدنی کامل خود را بدست می‌آورد، بدون شک در زمان شروع لالیگا و حتی در فصل آینده، استفاده همزمان از این دو، به خصوص در مقابل تیم‌های ضعیف‌تر برای زیدان وسوسه‌انگیز خواهد بود.

 

رئال در حالی چشم‌انتظار شروع مجدد فصل لالیگا است که پیش از تعلیق مسابقات، با اختلاف دو امتیاز نسبت به رقیب سنتی‌اش بارسلونا در رتبه دوم جدول ایستاده بود. با توجه به دشواری‌های زیدان در زمان شروع مجدد لالیگا، اصلا بعید نیست او در ادامه رقابتها از تصمیم خود برای استفاده نکردن همزمان از دو مهره تهاجمی‌اش صرفنظر کرده و آنها را به عنوان دو بازیکن فیکس به میدان بفرستد.

 

 

دیدگاه‌ها