کد خبر : 1685319 | 03 خرداد 1399 ساعت 10:51 | 121.8K بازدید | 0 دیدگاه

بستن چمدانها به مقصد پایتخت

طارمی ده میلیون یورویی دوباره قرمز می پوشد!(عکس)

مهدی طارمی در آستانه یک انتقال بزرگ و هیجان انگیز قرار گرفته و شاید خیلی زود چمدانهایش را به مقصد پایتخت پرتغال ببندد.

طارمی ده میلیون یورویی دوباره قرمز می پوشد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ایرانی تیم ریوه آوه که در ماه های گذشته بارها و بارها از انتقالش به تیم های بزرگ پرتغال صحبت شده، امروز تبدیل به تیتر یک روزنامه رکورد پرتغال شد.در مطلبی که در نسخه پریمیوم رکورد نوشته شده از رضایت طارمی برای حضور در این تیم سرخپوش پرده برداری شده؛این درحالیست که با توجه به کیفیت طارمی این انتقال شامل یک سود دوطرفه برای هردو باشگاه ریوآوه و بنفیکا خواهد بود . 


خط حمله بنفیکا یکی از بخش هایی بود که نیاز به تقویت داشت و به نوشته روزنامه رکورد مهدی طارمی از ریوآوه در این زمان یکی از نام هایی است که بیشترین جذابیت را برای لوئیس فیلیپ ویرا رئیس این باشگاه دارد.براساس اعلام رکورد بنفیکا هنوز با ریوه آوه مذاکرات مستقیم را شروع نکرده اما بعید به نظر می‌آید که قیمت طارمی پایین تر از 10 میلیون یورو باشد. 

 

 

1498315

 


علاوه بر بنفیکا تیم اسپورتینگ لیسبون نیز به دنبال جذب طارمی است و گفته است در زمستان نیز حتی پیگیری هایی در این زمینه برای استخدام ستاره بین المللی ایران داشته است. 


سرجیو کونسسائو سرمربی پورتو نیز از مسئولان این باشگاه خواسته در رقابت برای جذب مهدی طارمی با دو غول دیگر فوتبال پرتغال شرکت کند.


سرمربی ریو آوه کارلوس کاروالهال در مصاحبه با ورزش سه گفته بود طارمی به زودی در تیمی بازی خواهد کرد که رویایش را دارد . برای او انتقال از ریوآوه به پایتخت و تیم بزرگ بنفیکا رویایی خواهد بود و برای اولین بار ایران را در این باشگاه صاحب نماینده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها