کد خبر : 1685327 | 03 خرداد 1399 ساعت 11:24 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

کرونا تمام نمیشود و ادامه خواهد داشت

سیدجلال: همه باید بدانند که قهرمان نشده ایم

سیدجلال حسینی می‌گوید: بازیکنان تیم پرسپولیس بعد از سه سال قهرمانی با زحمت به اینجا رسیدند اما همین حالا هم چیز خاصی کسب نکرده اند.

سیدجلال: همه باید بدانند که قهرمان نشده ایم

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با رادیو تهران، در خصوص آغاز تمرینات پرسپولیس گفت: از روزی که تمرینات تعطیل شد، بازیکنان به صورت انفرادی تمرین کردند و بدن هایشان بدن خوبی است اما در فوتبال باید کارهای گروهی انجام شود. من مطمئنم بسیاری از بازیکنان آمادگی خوبی دارند و می‌توانند با سه هفته تمرین به شرایط خوبی برسند.

 

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: ما از اول فصل روزهای خیلی سختی داشتیم و بعد از 3 قهرمانی امسال سال سختی بود. بچه ها خیلی تلاش کردند که به اینجا برسند اما فعلا کاری هم انجام نداده‌اند. حرف هایی که زده می‌شود فشار را روی بازیکنان بیشتر می‌کند. هر سال همین حرف ها بوده که پرسپولیس قهرمان می‌شود اما اینطور نیست و بازی های سختی داریم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم به همین شکل ادامه دهیم تا موفق شویم. از همین امروز به بچه ها گوشزد می‌شود که شرایط را درک کنند. بازیکنان ما باید بدانند که کجا هستند، 9 بازی هست که باید بازی به بازی پیش بروند. آقای گل محمدی این را گفتند و دوباره تکرار می‌کنند، امیدوارم بچه ها بتوانند این را درک کنند.

 

کاپیتان سرخ ها درباره مسائل مالی نیز توضیح داد" آقای رسول پناه تلاش کردند، بچه ها هم صبور بودند. دو ماه قبل آقای رسول پناه گفتند می‌توانیم واریز کنیم اما قبل از عید 3 درصد واریزی داشتند اما بچه ها صبوری کردند. الان هنوز مشکلات مالی برای پرسپولیس وجود دارد اما امیدوارم این هم حل شود تا بچه ها بتوانند کار خودشان را انجام دهند. بچه های ما خیلی تلاش کردند اما خیلی مواقع هم سکوت کردند. خیلی ها از تیم های دیگر هر موقع خواستند صحبت کردند اما بچه های ما باوجود تلاشی که داشتند و قهرمانی هایی که کسب کردند، هیچ موقع درباره مسائل مالی صحبت نکردند و نمی‌کنند. امیدوارم باشگاه هم در راستای درستی حرکت کند و هزینه ای که برای باشگاه های خارجی می‌کند را به بازیکنان داخلی بدهد.

 

 

1444125

 

 

حسینی با اشاره به ساخت تونل عفونی باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: من شرایط رختکن و تونل را دیدم و شرایط خوب است. اما من یک سوال دارم که آیا بحث کرونا به این زودی تمام می‌شود؟ این تا یک سال دو سال هست، بهتر است ما یک برنامه ریزی درست برای لیگ بیستم و جام حذفی و همین فصل کنیم. بهتر است آقایان مدیر بنشینند برنامه ریزی درست داشته باشند. تمام کارشناسان می‌گویند تا دو سال آینده خیلی ها به این بیماری مبتلا شوند اما ما به جای این که بنشینیم و برنامه ریزی درست کنیم، در مورد مسائل حاشیه ای صحبت می‌کنیم.

 

او در پایان افزود: من همین الان گفتم که این بیماری ادامه دار است. مگر قرار است سال بعد این بیماری تمام شود؟ پس ما بگوییم دو سال فوتبال انجام نشود؟ همه کشورها در حال برنامه ریزی و آغاز مسابقات هستند. همه مردم سرکار خودشان هستند و خیلی ها هستند که بیماری سختی دارند و کارشان را انجام می‌دهند، ما چه فرقی با آن ها داریم؟ من نمی‌گویم این کار درست یا غلط است، می‌گویم بنشینیم و برنامه ریزی کنیم.

دیدگاه‌ها