کد خبر : 1685328 | 03 خرداد 1399 ساعت 11:31 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرتضی پورعلی گنجی، دوباره مقابل تیم های ایرانی؟

تیم العربی قطر با حضور مرتضی پورعلی گنجی عملکرد خوبی در لیگ ستارگان قطر داشته و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

مرتضی پورعلی گنجی، دوباره مقابل تیم های ایرانی؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه استاد الدوحه در شماره امروز خود به وضعیت تیم العربی قطر با مرتضی پورعلی گنجی پرداخته و این تیم را یکی از شانس های کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دانسته است. در گزارش این روزنامه آمده که العربی به عنوان تیمی شاخص در لیگ ستارگان قطر این فصل از ثبات مدیریتی برخوردار بوده و با هدایت هیمیر هالگریمسون سرمربی سابق تیم ملی ایسلند خود را در بین 5 تیم بالای جدول قرار داده است.

 

تیم العربی این فصل بعد از مدت ها به کسب سهمیه آسیایی نزدیک است. آن ها هم اکنون 24 امتیاز کسب کرده اند و با تیم بالاتر از خود یعنی الغرافه 4 امتیاز فاصله دارند و می‌توانند در دو بازی این اختلاف را جبران کنند. نکته مهم این است که العربی در جام حذفی نیز به نیمه نهایی صعود کرده و باتوجه به حضور الریان و السد (به عنوان دو تیم مدعی) در این مرحله، در صورتی که شاگردان هالگریمسون به فینال صعود کنند و در جدول لیگ هم جزو چهار تیم نخست باشند، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را قطعا کسب خواهند کرد.

 

العربی یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال قطر است که تاکنون 7 بار قهرمان لیگ ستارگان قطر شده است. آن ها در تاریخ خود بازیکنان بزرگی نظیر اشتفان افنبرگ، گابریل باتیستوتا و... را داشته اند و همچنین بازیکنان ایرانی چون کریم باوی، خداداد عزیزی، مجتبی محرمی، جواد نکونام و اشکان دژاگه را به خدمت گرفته اند و حالا مرتضی پورعلی گنجی برای این تیم بازی می‌کند که در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، دوباره برابر تیم های ایرانی صف آرایی خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها