کد خبر : 1685330 | 03 خرداد 1399 ساعت 11:40 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

یونایتد با سولسشر در مسیر درست حرکت می‌کند

رایان گیگز از استراتژی اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات تمجید کرده و می‌گوید سولسشر ساختار فعالیت این باشگاه در بازار را دگرگون کرده.

یونایتد با سولسشر در مسیر درست حرکت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد از استراتژی و نحوه فعالیت اوله گنار سولسشر، سرمربی این تیم در بازار نقل و انتقالات تمجید کرده و می‌گوید تمرکز او بر خرید بازیکنانی با شخصیت خوب حالا دارد ثمره می‌دهد. سولسشر که از دسامبر 2018 سکان هدایت یونایتد را بدست گرفته تا کنون چند خرید خوب در بازار نقل و انتقالات داشته.

 

1483086

 

از جمله خریدهای موفق سولسشر می‌توان به هری مگوایر دنیل جیمز و برونو فرناندس اشاره کرد. گیگز می‌گوید هم‌تیمی سابقش برای خرید بازیکن بیشتر به شخصیت بیرون از زمین او توجه می‌کند و این استراتژی او بسیار موفق بوده.

 

گیگز در گفتگو با تلویزیون باشگاه منچستریونایتد گفت:" دنیل جیمز را در نظر بگیرید. او علاوه بر اینکه بازیکن بااستعدادی است، شخصیت خیلی خوبی دارد و جوان استوار و مستحکمی است. او می‌خواهد پیشرفت کند و من این را در هیجده ماه اخیر در او دیده‌ام. هر زمان که برای دیدن بازی‌اش به سوانسی می‌رفتم دیدم دارد بهتر و بهتر می‌شود. او در یونایتد شروع فوق‌العاده‌ای داشته".

 

1449246

 

گیگز در ادامه درباره برونو فرناندس ستاره پرتغالی جدید یونایتد گفت:" اوله در خرید او عالی کار کرده. در سالهای بعد خواهید دید او چه ستاره‌ای است و چه تاثیری در تیم می‌گذارد. بعضی‌ها او را با امثال اریک کانتونا و رابین فن‌پرسی مقایسه می‌کنند ولی من هنوز نمی‌خواهم او را با آنها مقایسه کنم. فرناندس کاری کرده بقیه بازیکنها هم بهتر بازی کنند. من هنوز هم معتقدم ما چهار پنج بازیکن دیگر لازم داریم ولی بدون تردید در حال حرکت در مسیر درست هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها