کد خبر : 1685341 | 03 خرداد 1399 ساعت 13:00 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو

فکر می‌کردم من جای مورینیو را بگیرم نه برعکس!

مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام می‌گوید از اینکه ژوزه مورینیو به عنوان جانشین او در این تیم تعیین شده بسیار خوشحال است.

فکر می‌کردم من جای مورینیو را بگیرم نه برعکس!

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام می‌گوید بعد از اخراج از این تیم از اینکه فهمیده مربی‌ای مثل ژوزه مورینیو به جای او هدایت اسپرز را بدست گرفته خوشحال شده است. پوچتینو البته به شوخی می‌گوید همیشه فکر می‌کرده یک روز در تیمی جانشین مورینیو خواهد شد نه اینکه برعکس، مورینیو جانشین او شود.

 

1498285

 

پوچتینو با اشاره به دوستی‌اش با مورینیو از زمانی که او سرمربی اسپانیول بوده و مورینیو سرمربی رئال مادرید گفت:" یک بار که شایع شده بود من قرار است سرمربی رئال شوم در یک مصاحبه گفتم بچه‌هایم با پیژامه اسپانیول می‌خوابند، چطور به تغییر تیم فکر کنم؟ بعد یک بسته از مورینیو دریافت کردم که دو دست لباس رئال را فرستاده بود و نوشته بود این هم برای بچه‌هایت که از این به بعد بپوشند! ما از همان زمان رابطه خیلی خوبی داشتیم و من وقتی دیدم مورینیو جانشینم در تاتنهام شده خوشحال شدم".

 

سرمربی آرژانتینی در ادامه گفت:" من همیشه فکر می‌کردم یک روز این من هستم که جانشین مورینیو می‌شوم. زمانی که ژوزه در رئال بود یک روز به او گفتم شاید یک روز بتوانم جایت را در رئال بگیرم. ولی حالا ببینید دست تقدیر چه کرده. او آمده و جای من را در تاتنهام گرفته. باورکردنی نیست، مگر نه؟".

 

 

دیدگاه‌ها