کد خبر : 1685344 | 03 خرداد 1399 ساعت 13:20 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

گفت و گوی ویدیویی عجیب مسی و آگوئرو(عکس)

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی با یک تماس ویدیویی ناگهانی با لیونل مسی و گفتگو با او هوادارانش را شگفت‌زده کرد.

گفت و گوی ویدیویی عجیب مسی و آگوئرو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی از شروع قرنطینه فوتبالیست‌ها به دلیل اپیدمی کووید19 علاقه زیادی به انتشار ویدیوهایی زنده نشان داده و بارها با حضور در چنین ویدیوهایی یا بازی‌های کامپیوتری خود را برای هوادارانش به اشتراک می‌گذارد یا با آنها صحبت می‌کند.

 

1498287

 

اما دیروز در جریان یکی از لایوهای آگوئرو اتفاقی افتاد که هواداران او و مشتریان ثابت ویدیوهایش را شوکه کرد. این ستاره آرژانتینی به شکلی ناگهانی و بدون اعلام قبلی با لیونل مسی تماس ویدیویی برقرار کرده و با او مشغول صحبت شد.

 

آگوئرو در حال پخش زنده یکی از بازی‌های کامپیوتری‌اش بود که ناگهان تصمیم گرفت با هم‌تیمی بزرگش در تیم ملی آرژانتین، لیونل مسی، تماس تلفنی برقرار کند. آگوئرو و مسی دوستهای صمیمی هستند و رابطه نزدیکی دارند.

 

1498288

 

گفتگوی ویدیویی این دو ستاره آرژانتینی با اینکه کوتاه بود ولی موضوعات جالبی داشت. آگوئرو در این گفتگو درباره بعضی پیامها خنده‌داری که در این مدت از هوادارانش دریافت کرده صحبت کرد و مسی از او پرسید که چرا دیروز صبح برایش پیام متنی فرستاده. گفتگوی عجیب و غریب این دو ستاره، هوادارانی که مشغول تماشای ویدیویی آگوئرو بودند را شگفت‌زده کرده بود.

 

 

دیدگاه‌ها