کد خبر : 1685348 | 03 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایگواین

لائوتارو نمی‌تواند به پیشنهاد بارسا نه بگوید

گونسالو ایگواین می‌گوید لائوتارو اگر به بارسا دعوت شود با توجه به حضور لیونل مسی نمی‌تواند نه بگوید. ایگواین همچنین از لائوتارو به عنوان شماره 9 ایده‌آل تیم ملی آرژانتین نام برد.

لائوتارو نمی‌تواند به پیشنهاد بارسا نه بگوید

به گزارش "ورزش سه"، گونسالو ایگواین، ستاره آرژانتینی 32ساله یوونتوس می‌گوید لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی جوان اینتر اگر با درخواست بارسلونا برای پیوستن به آن تیم مواجه شود، به خصوص با حضور لیونل مسی در بارسا، به این درخواست نه نخواهد گفت. ایگواین همچنین از لائوتارو به عنوان گزینه اصلی و ایده‌آل تبدیل شدن به شماره 9 اصلی تیم ملی آرژانتین نام برد.

 

1498290

 

ایگواین درباره احتمال پیوستن لائوتارو به بارسلونا گفت:" لائوتارو در حال پیشرفت است. حضور در تیم بزرگی مثل اینتر به خودی خود ارزشمند است. او سابقه بازی در کوپا آمه‌ریکا و گلزنی در آن رقابتها را هم دارد. بدون شک او همه خصوصیات لازم برای تبدیل شدن به شماره 9 آرژانتین را دارد".

 

1498291

 

ستاره کهنه‌کار آرژانتینی در ادامه گفت:" همه چیز بستگی به خود لائوتارو دارد. او باید با خودش کنار بیاید. من وقتی همسن لائوتارو بودم مثل او با پیشنهادهای بزرگی مواجه شدم. لائوتارو باید بداند که هنوز سالهای زیادی از دوران فوتبالش باقی مانده. یعنی وقتی رئال مادرید در هیجده سالگی به من پیشنهاد داد من باید رد می‌کردم؟ نمی‌خواهم در این باره زیاد صحبت کنم که نکند جنجال درست شود ولی وقتی بارسا به سراغ او می‌آید و در حالیکه مسی هم در بارسا است، او واقعا نمی‌تواند چنین پیشنهادی را رد کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها