کد خبر : 1685351 | 03 خرداد 1399 ساعت 13:27 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیوکاسل و یک هدف جدید در بازار نقل و انتقالاتی

به نظر می‌رسد که باشگاه نیوکاسل قصد دارد در نقل و انتقالات پیش رو لوکاس هرناندز را از بایرن مونیخ خدمت بگیرد.

نیوکاسل و یک هدف جدید در بازار نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تیم هایی که بیشترین شایعات پیرامون نقل و انتقالات این تیم مطرح می‌شود باشگاه لیگ برتری نیوکاسل است. گفته می شود که به زودی بحث مالکیت شاهزاده عربستانی یعنی محمد بن سلمان در باشگاه نیوکاسل رسمی خواهد شد. حتی طی روز گذشته منابع عربستانی گزارش دادند که لیگ برتر انگلیس نیز با این موضوع موافقت کرده است.

 

گفته می شود که بعد از خرید باشگاه نیوکاسل توسط محمد بن سلمان، این شاهزاده سعودی قصد دارد تحولات بزرگی را در این باشگاه ایجاد کند. از انتخاب یک مربی بزرگ نظیر مائوریسیو پوچتینو یا ماسیمیلیانو آلگری گرفته تا بازیکنان فوق‌العاده‌ای مثل گرت‌بیل، دریس مرتنز، کالیدو کولیبالی و...

 

 

1490947

 

 

حالا و در همین رابطه بیلد آلمان در گزارشی به هدف جدید نیوکاسل و شاهزاده سعودی در نقل و انتقالات پیش رو اشاره کرده است. بر این اساس باشگاه انگلیسی قصد دارد مدافع فرانسوی بایرن مونیخ یعنی لوکاس هرناندز را به خدمت بگیرد. هرناندز که در تابستان گذشته با قراردادی به ارزش ۸۰ میلیون یورو از اتلتیکو مادرید بایرن مونیخ پیوست نتوانسته روزهای خوبی را در این تیم آلمانی تجربه کند و مصدومیت های متوالی باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن مطرح شود.

دیدگاه‌ها