کد خبر : 1685359 | 03 خرداد 1399 ساعت 14:06 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

زمزمه‌هایی جدی تر  از شایعه

چه کسانی دوست نداشتند دیاباته به ایران برگردد؟

احمد سعادتمند پس از حضورش به عنوان مدیرعامل استقلال باتمام مشکلات کوچک و بزرگی که وجود داشت توانست بخشی از بدهی های مهم استقلال را پرداخت کند.

چه کسانی دوست نداشتند دیاباته به ایران برگردد؟

به گزارش ''ورزش سه''، طلب شیخ دیاباته مهمترین بدهی  باشگاه بود و به نوعی این موضوع برای هواداران استقلال به مهمترین بحث تبدیل شده بود تا جایی که ممکن بود جدایی او منجر به رخ دادن اتفاقاتی مشابه با آنچه که در دوره سرمربی پیشین آبی ها رخ داد بشود. با این حال مدیرعامل آبی پوشان در ابتدا قول داد که شیخ دیاباته را حفظ می کند .


او با توجه به قرارداد با کارگزار جدید و دریافت 10 میلیارد(البته قبل از عقد رسمی قرارداد) از شرکت فولاد متین به دنبال پرداخت بدهی های میلیچ و ۱۰ درصد از حقوق بازیکنان و کادر فنی و همچنین تیمهای پایه و پیشکسوتان ، و از همه مهمتر بخشی از طلب دیاباته بود.


سعادتمند این اقدامات را با دریافتی قبل از قرارداد رسمی اش از فولاد متین انجام داد و سپس نوبت به اولین دریافتی بعد از عقد قرارداد بو د تا بتواند با دیاباته به طور کامل تسویه کند و همچنین ۱۰ درصد دیگر به بازیکنان و کادر فنی پرداخت کند تا روحیه بازیکنان و کادر فنی را درآستانه شروع بازی ها بالاتر ببرد.

 

 

1498342

 


مدیر استقلال که  در این چند روزه پر التهاب ترین دوران مدیریتش را پشت سر می گذراند در نهایت با کمک یکی از دوستان نزدیکش توانست پول طلب دیاباته را فراهم کند و سریعا با تماس با وکیل دیاباته اعلام آمادگی برای پرداخت قسمت آخر طلب دیاباته کرد و این اتفاق دیروز با مشارکت یک صرافی و انجام عملیات مالی صورت گرفت تا سعادتمند از این آزمون بزرگ  عبور کند و سپس با انتشار پستی خبر از بازگشت دیاباته به استقلال بدهد.


  البته سوال بزرگی در ذهن هواداران نقش بسته ، اینکه بحثهایی که از سوی اطرافیان مدیرعامل استقلال و اشاره آنها به موانع لحظه آخری در پرداخت این پول دقیقا چه منشایی دارد. به نظر هوادار حق دارد که بداند در پشت پرده استقلال چه خبر است  و دقیقا چه کسانی (به زعم مدیرعامل) علاقه به حل این پرونده نداشتند.

دیدگاه‌ها