کد خبر : 1685366 | 03 خرداد 1399 ساعت 14:53 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

هافبک شیلیایی در بارسلونا ماندگار می‌شود؟!

موندو دیپورتیوو ادعا می‌کند که آرتور ویدال هیچ تمایلی به ترک بارسلونا در نقل و انتقالات پیش رو ندارد.

هافبک شیلیایی در بارسلونا ماندگار می‌شود؟!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکی از باشگاه هایی بوده که در مدت تعطیلی رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا حاشیه های زیادی در رابطه با نقل و انتقالات آن مطرح شده است. این در حالی است که البته هیچ کدام از این گمانه زنی ها توسط باشگاه کاتالانی تایید یا تکذیب نشده است.

 

آرتور ویدال یکی از بازیکنانی بود که بحث جدایی او از بارسلونا در نقل و انتقالات پیش رو وجود دارد. هافبک شیلیایی هر بار که در ترکیب بارسا به میدان رفته عملکرد قابل قبول و تاثیر گذاری از خود ارائه داده اما با این حال جدایی وی از بلوگرانا محتمل به نظر می رسد.

 

 

1466854

 

 

کیکه ستین امروز در مصاحبه اعلام کرد که از حضور آرتور ویدال در تیمش خوشحال است. حالا و در همین رابطه موندو دیپورتیوو نیز ادعا می‌کند که هافبک شیلیایی بارسلونا هم مانند ایوان راکیتیچ و آرتور ملو از حضور در این باشگاه کاملاً راضی است و هیچ قصدی برای ترک بارسا ندارد.

 

پیش از این گفته شد این احتمال وجود دارد که آرتور ویدال بخشی از معامله انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ باشد اما به نظر می رسد که اینتر تنها با دریافت مبلغ بند آزادسازی این ستاره آرژانتینی یعنی ۱۱۱ میلیون یورو راضی به فروشش خواهد شد.

دیدگاه‌ها