کد خبر : 1685371 | 03 خرداد 1399 ساعت 15:12 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

مالک باشگاه لیورپول:

هیچ وقت پیروزی ۴-۰ مقابل بارسا را فراموش نمی کنم

تام ورنر، مالک باشگاه لیورپول، ابراز امیدواری کرد که با کشف یک واکسن برای ویروس کرونا دوباره هواداران در استادیوم حاضر شوند.

هیچ وقت پیروزی ۴-۰ مقابل بارسا را فراموش نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا مشخص شد برخی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا و مسائل اقتصادی به وجود آمده از دولت انگلیس برای پرداخت ۸۰ درصد از دستمزد کارمندان خود درخواست کمک کرده بودند؛ موضوعی که با توجه به سود های کلان قبلی تیم ها با واکنش تند هواداران فوتبال در کشور انگلیس روبرو شد تا جایی که مدیران باشگاه های مربوطه در نهایت مجبور به عذرخواهی شدند.

 

حالا و در همین رابطه تام ورنر مالک باشگاه لیورپول نسبت به انتقادات مطرح شده واکنش نشان داده است. او در این رابطه گفت: " بهتر است شما اشتباهات خود را بپذیرید به جای اینکه روی آن‌ها اصرار و پافشاری کنید. امیدوارم واقعا مردم بدانند که باشگاه به حمایت از هواداران و بازیکنان اهمیت می‌دهد و قصد دارد به روش خود پایبند باشد.

 

این وضعیت وحشتناکی است که ما در آن قرار گرفته‌ایم اما با این حال امیدواریم واکسنی برای این ویروس کشف شود تا بتوانیم دوباره شادی بودن در استادیوم ها و تماشای فوتبال در کنار یکدیگر را تجربه کنیم. مهمترین چیز در این باره ایمنی و حفظ سلامتی است.

 

در مورد لیورپول هم باید بگویم که ما فصل باشکوهی را سپری کردیم و تنها چند بازی تا قهرمان شدن فاصله داریم."

 

 

1497953

 

 

تام ورنر در پایان پیرامون پیروزی دراماتیک لیورپول مقابل بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته نیز گفت: " پیروزی ۴ گله مقابل بارسا مهم‌ترین رویداد ورزشی بوده که من تا به حال دیده ام. من هیچ وقت آن روز و واکنشی که هواداران در سرتاسر دنیا از خود نشان دادند را فراموش نمی‌کنم. این موضوعی است که تا آخر عمر یادم می ماند‌."

دیدگاه‌ها