کد خبر : 1685374 | 03 خرداد 1399 ساعت 14:55 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

سیمائو:

منتظر مصدومیت فیگو و ریوالدو می نشستم!

ستاره پرتغالی سابق بارسا و اتلتیکو زمانی به بارسا پیوست که این تیم پر از فوق ستاره در پست او بود.

منتظر مصدومیت فیگو و ریوالدو می نشستم!

به گزارش "ورزش سه"، سیمائو سابروسا سال 1999 از بنفیکا به بارسلونا پیوست و دو فصل برای این تیم بازی کرد. او استعداد نابی بود که البته در بارسا نتوانست ارزش هایش را اثبات کند. از بخت بد، بارسا در پست او یعنی بال تهاجمی، فوق ستاره هایی چون ریوالدو و لوئیس فیگو را داشت که باعث می شد به او چندان بازی نرسد.

 

 

1498307

 

 

سیمائو بین سال های 2007 تا 2011 برای اتلتیکو بازی کرد که دوران بسیار موفق تری نسبت به روزهای حضورش در بارسلونا بود.

 

سیمائو در این رابطه گفت:« وقتی به بارسلونا بودم، با خودم فکر می کردم که با وجود ریوالدو و لوئیس فیگو، چگونه به من بازی خواهد رسید؟ بارسلونا پر از ستاره بود و تمرین کنار فیگو، دی بوئر، کلایورت، گواردیولا و. ... که خیلی های شان بعدها مربیان بزرگی شدند، افتخاری برای من بود.

کار به جایی رسیده بود که منتظر مصدومیت یا محرومیت فیگو و ریوالدو بودم تا بتوانم فرصت بازی پیدا کنم(با خنده). وقت سفرهای هوایی، بین فیگو و گواردیولا می نشستم و کتاب می خواندم. پپ با من بارها صحبت می کرد و همان زمان نیز دیدگاه ها تاکتیکی فوق العاده ای داشت. او با من در مورد گردش صحیح توپ در زمین و جایگیری ها حرف می زد. از حرف های او بسیار استفاده کردم و بعد ها کاملا به سودم شد.

یادم است تمرین تمام می شد و من در اوج خستگی بودم که ریوالدو از من می خواست با او تمرین کنم. او انرژیک و خستگی ناپذیر بود. 19 سال داشتم و از تمرین کنار آن ستاره ها لذت می بردم. سال های بی نظیری بودند.» 

 

 

1498306

 

دیدگاه‌ها