کد خبر : 1685380 | 03 خرداد 1399 ساعت 15:35 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

ذخیره تراشتگن در بارسا از لاماسیا می آید

باشگاه بارسلونا قصد دارد برای فصل بعد و در صورت جدایی نتو، به جای جذب یک گلر جدید، از یکی از دروازه بان های تیم های پایه ای خود استفاده کند.

ذخیره تراشتگن در بارسا از لاماسیا می آید

به گزارش "ورزش سه"، تا هفته گذشته ابهاماتی در مورد تمدید قرارداد مارک آندره تراشتگن وجود داشت اما چند روز پیش منابع نزدیک به بارسا ادعا کردند که بین دو طرف، تفاهم خوبی ایجاد شده است. به این ترتیب از حالا باید جدایی نتو را حتمی دانست. دروازه بان برزیلی تابستان سال گذشته از والنسیا به بارسا پیوست و با وجود تراشتگن به او بازی های زیادی نرسیده است.

 

 

1445318

 

 

سران بارسا ابتدا قصد داشتند به جای نتو اقدام به جذب اونانا گلر آژاکس کنند. سنگربانی که محصول آکادمی لاماسیاست ولی چند سال پیش راهی آژاکس شد و در حال حاضر گل اصلی این تیم محسوب می شود اما طبق ادعای مارکا، آنها از این تصمیم منصرف شده و قصد دارند از یکی از دروازه بان های تیم های پایه خود به عنوان ذخیره اول تراشتگن استفاده کنند.

این دروازه بان می تواند اینیاکی پنیا باشد یا آرنائو تناس و یا لازار کارویچ.

 

 

Barça would have already made a decision about the future of Iñaki ...

 

 

پنیا فصل جاری دروازه بان سوم بارسا محسوب می شود و 11 بار توانسته در فهرست 18 نفره تیم هم قرار بگیرد. وضعیت او برای فصل بعد نامشخص است و اخباری در مورد جدایی او به گوش می رسد.

 

 

1498325

 

 

دیگر گزینه، آرنائو تناس 18 ساله است. گلر اول تیم جوانان اسپانیا و بارسلونا که در یورو زیر 19 ساله های سال گذشته بسیار خوش درخشید.

بارسا همچنین روی لازار کارویچ هم حساب باز کرده است. دروازه بان مونته نگرویی که از فصل 18-2017 برای تیم دوم بارسا بازی می کند و در ماه های اخیر دچار مصدومیت سنگینی شده است.

قرارداد او رو به اتمام است و سران باشگاه باید در مورد تمدید با او به جمع بندی برسند.

 

 

1498324

 

دیدگاه‌ها