کد خبر : 1685392 | 03 خرداد 1399 ساعت 17:10 | 50.8K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش اسپورت:

قیمت باورنکردنی بارسلونا برای فروش دمبله

دیاریو اسپورت نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا به نقل از "TMW" ادعا کرد که عثمان دمبله قطعا در فهرست فروش آبی اناری ها قرار خواهد گرفت.

قیمت باورنکردنی بارسلونا برای فروش دمبله

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله از زمانی که در سال 2017 برای جانشینی نیمار و با قراردادی 105 + 40 میلیون یورویی از دورتموند به بارسا پیوست، در این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به دلیل مصدومیت‌های پیاپی در این دوره، 63 بازی را از دست داده است. بسیاری از منتقدین بارسا معتقدند باشگاه کاتالان باید در تابستانی  آتی او را به فروش برساند.

 

 

1488895

 

 

او در بارسلونا 12 میلیون یورو دستمزد می گیرد و به این رقم می تواند 6.6 میلیون یورو هم بر اساس بندهای متغیر اضافه شود. در شرایط اقتصادی بد پس از کرونا، سران بارسا تصمیم گرفته اند تا هر طور شده دمبله را به باشگاهی دیگر واگذار کنند. این انتقال می تواند قطعی باشد و یا قرضی با بند خرید دائمی.

در بارسلونا بر این عقیده اند که با فروش او از شر پرداخت مبلغ هنگفت 18.6 میلیون یورو به او در سال خلاص خواهند شد اما جالب اینکه آنها از خیر دریافت مبلغ بالا برای فروش دمبله گذشته اند.

 

 

1475473

 

 

سال گذشته در چنین روزهایی بارسا به کمتر از 90 میلیون یورو برای فروش دمبله راضی نبود و سه ماه پیش این رقم به 60 میلیون یورو کاهش پیدا کرد اما اکنون آنها حاضرند با دریافت 42 میلیون یورو، ستاره فرانسوی را واگذار کنند. برای این منظور پی اس جی شاید تنها باشگاهی باشد که از لحاظ توان مالی قدرت خرید دمبله را داشته باشد.

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی تابستان گذشته مذاکراتی برای جذب دمبله داشت اما این بازیکن در نهایت حاضر به جدایی از بارسا نشد. در صورت انتقال قرضی، می توان یکی دو تیم ایتالیایی را هم به پی اس جی به عنوان تیم های خواهان دمبله اضافه کرد.

 

دیدگاه‌ها