کد خبر : 1685397 | 03 خرداد 1399 ساعت 17:21 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

اندی لونرگان:

آلیسون از نظر تکنیکی بهترین دروازه بان دنیاست

اندی لونرگان، دروازه بان ذخیره لیورپول، معتقد است که تعریف هایی که از آلیسون، دروازه بان اول قرمزها، می شود، کمتر از سطح واقعی این دروازه بان برزیلی است.

آلیسون از نظر تکنیکی بهترین دروازه بان دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون در تابستان 2018 به لیورپول پیوست و در اولین فصل حضورش در آنفیلد کمک کرد تا این تیم در چمپیونزلیگ به قهرمانی برسد و توانست جایزه بهترین دروازه بان این رقابت ها را از آن خود کند.

او همچنین یکی از ارکان اصلی لیورپول در رقابت های این فصل بود؛ تیمی که در حال حاضر با 25 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و لونرگان که در این فصل دروازه بان سوم لیورپول محسوب می شود، معتقد است که آلیسون از نظر تکنیکی، بهتری دروازه بان دنیاست.

 

1470883

 

او به تلویزیون رسمی باشگاه لیورپول گفت:" من و کریس کرکلند در مورد او با سایر دروازه بان ها صحبت کردیم و من گفتم:" هرچقدر که شما فکر می کنید او خوب است، او از آن هم بهتر است." شما او را هر شنبه یا در بازی های چمپیونزلیگ می بینید و فکر می کنید او درخشان است اما توانایی های او خیلی بیشتر از اینهاست. او ازتکنیکی، بهترین است.

او هر کاری که می کند، بهترین است اما ذهنیت او و آرامشی که دارد... نمی توانم با کلمات بگویم که چقدر خوب است. بودن او در تیم بسیار لذت بخش است."

دیدگاه‌ها