کد خبر : 1685421 | 03 خرداد 1399 ساعت 19:54 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ولفسبورگ 0 - 2 دورتموند؛ بیخ گوش بایرن مونیخ!

دورتموند موفق شد در خانه ولفسبورگ با دو گل به برتری دست یابد.

ولفسبورگ 0 - 2 دورتموند؛ بیخ گوش بایرن مونیخ!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در روزی که در نیمه دوم تحت فشار حریف بود، در نهایت موفق شد با دو گل در زمین ولفسبورگ به پیروزی برسد و با یک بازی بیشتر نسبت به بایرن مونیخ در فاصله یک امتیازی صدرنشین قرار گیرد.

 

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 و روی همکاری گریرو و هالند صاحب موقعیت شد، اما ضربه گریرو با فاصله کمی از کنار دیرک به بیرون رفت.

 

در ادامه توپ و میدان همچنان در دست دورتموند بود و در نهایت این تیم بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 31 به گل اول دست یافت. روی همکاری زیبای بازیکنان دورتموند، اشرف حکیمی موفق شد تورگان هازارد را صاحب موقعیت کند و ارسال عرضی او با ضربه تمام کننده و دقیق همراه شد.

 

1498374

 

1498376

 

دقایقی بعد و باز هم روی حرکت زیبای اشرف حکیمی دورتموند صاحب موقعیت گلزنی شد، اما این بار ضربه تورگان هازارد راهی به دروازه حریف نیافت تا در نهایت نیمه کم و افت خیز نخست با برتری 0-1 دورتموند به اتمام برسد.

 

اما در نیمه دوم ولفسبورگ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی تا آستانه گلزنی هم پیش رفت. استفن در موقعیتی بسیار خوب با بورکی تک به تک می شد و فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه محکم او به دیرک افقی دروازه دورتموند برخورد کرد و به بیرون رفت.

 

در دقیقه 62 استفن یک بار فرصت مناسبی برای به ثمر رساندن گل تساوی ولفسبورگ داشت، اما ضربه والی او با عکس العمل زیبای بورکی همراه شد.

 

اما در ادامه باز هم دورتموند جریان بازی را در دست گرفت و موفق شد در دقیقه 77 به گل دوم هم دست یابد. توپربایی بازیکنان این تیم باعث ورود یادون سانچو وارد محوطه شد و او با پاس دقیقی اشرف حکیمی را در سمت راست صاحب موقعیت کرد تا او با ضربه ای دقیق گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند.

 

در دقیقه 79 کلاوس از ولفسبورگ تنها 15 دقیقه بعد از ورود به میدان با کارت قرمز مستقیم مواجه شد تا اوضاع برای بازگشت این تیم دشوارتر شود. در اوقات اضافی ارلینگ هالند با حرکتی انفرادی در آستانه گلزنی بود در آخرین لحظه توپ از دست رفت. در لحظات پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و دورتموند با دو گل به برتری رسید.

دیدگاه‌ها