کد خبر : 1685466 | 04 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد کیه‌لینی از بونوچی: آخر چرا میلان؟

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس با انتقاد از تصمیم هم‌تیمی‌اش لئوناردو بونوچی برای پیوستن به آث میلان در سال 2017، از آن به عنوان تصمیمی کاملا غیرمنطقی یاد کرد.

انتقاد کیه‌لینی از بونوچی: آخر چرا میلان؟

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس از تصمیم هم‌تیمی‌اش لئوناردو بونوچی برای ترک یوونتوس و پیوستن به رقیبش آث میلان در سال 2017 انتقاد کرده و می‌گوید تصمیم او "از اول تا آخر غیرمنطقی بوده". کیه‌لینی می‌گوید اگر بونوچی به رئال مادرید ملحق می‌شود برایش قابل درک بود ولی انتقال او به یک تیم ایتالیایی را اصلا نمی‌توانسته درک کند.

 

بونوچی در سال 2017 در تصمیمی جنجالی با ترک تورین راهی آث میلان شد و یک سال بعد دوباره به یوونتوس بازگشت.

 

1498443

 

کوریره دلو اسپورت با نقل بخشی از کتاب زندگی‌نامه خودنوشت کیه‌لینی از قول او نوشت:" یک سالی که بونوچی در میلان گذراند متفاوت بود. تصمیمش بدون شک اشتباه بود چون باعث نشد با خودش به آرامش برسد. لئو به هزار دلیل مختلف آرامش خودش را از دست داده بود. من برایش متاسف بودم چون همه اتفاق‌ها در جریان چند هفته‌ای افتاده بود که ما همدیگر را ندیده بودیم".

 

کیه‌لینی در ادامه می‌گوید:" شک ندارم اگر زمان دیگری بود کاری می‌کردم در یووه بماند. مثل آنتونیو کونته در سال 2014. آنها همیشه وقتی من نیستم یوونتوس را ترک می‌کنند. من وقتی با لئو حرف زدم که همه چیز تمام شده بود. انتقال او از اول تا آخر غیرمنطقی بود. اگر او به رئال مادرید می‌رفت برایم قابل درک بود ولی آث میلان؟ خوشبختانه دست تقدیر کاری کرد که همه چیز دوباره به روال خودش برگردد".

 

 

دیدگاه‌ها