کد خبر : 1685490 | 04 خرداد 1399 ساعت 11:41 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

وینگر برزیلی دوباره شاگرد مائوریتزیو ساری می شود؟

به نظر می رسد که باشگاه یوونتوس در نقل و انتقالات پیش رو برای جذب وینگرو برزیلی یعنی ویلیان اقدام خواهد کرد.

وینگر برزیلی دوباره شاگرد مائوریتزیو ساری می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی از سال ۲۰۱۳ در استمفوردبریج حضور دارد اما به نظر می رسد که او به طور قطع در پایان فصل چلسی را ترک خواهد کرد چرا که در ماه‌های گذشته مشخص شد روند مذاکرات بین ویلیان و آبی های لندن برای تمدید قرارداد به بن بست خورده است.

 

تنها چند ماه از قرار داد وینگر برزیلی با باشگاه چلسی باقی‌مانده و به همین خاطر او می‌تواند در نقل و انتقالات پیش رو به شکل رایگان و با انتقالی آزاد راهی هر تیمی شود. در همین راستا اما گفته می‌شود که تیم هایی نظیر تاتنهام و بارسلونا جز مهمترین مشتریان این ستاره برزیلی به حساب می‌آیند.

 

 

1431978

 

 

حالا و در همین رابطه اسپورت مدیاست مدعی شده که یوونتوس هم به جمع مشتریان ستاره برزیلی اضافه شده و قصد دارد برای جذب ویلیان اقدام کند. یووه فصل گذشته آرون رمزی و آدریان رابیو را با انتقالی آزاد به تورین آورده بود و حالا مشتاق است که این کار را درباره ویلیان هم انجام دهد.

 

ستاره برزیلی در ماه آگوست ۳۲ ساله خواهد شد اما به نظر می‌رسد که رابطه بسیار خوبی بین او و سرمربی حال حاضر یووه یعنی مائوریتزیو ساری برقرار است؛ موضوعی که می تواند به انتقال ویلیان به بیانکونری کمک کند.

دیدگاه‌ها