کد خبر : 1685508 | 04 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

توبیخ سانچو به خاطر آغوش اشرف حکیمی(عکس)

جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند به دلیل در آغوش گرفتن اشرف حکیمی، هم‌تیمی‌اش در جریان دیدار دورتموند و ولفسبورگ توبیخ خواهد شد.

توبیخ سانچو به خاطر آغوش اشرف حکیمی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند دیروز در جریان پیروزی 2-0 این تیم مقابل ولفسبورگ پاس گل دوم تیمش را به اشرف حکیمی داد و بعد از گل به سراغ حکیمی رفته و او را در آغوش کشید. رسانه‌های آلمانی می‌گویند با توجه به شرایط خاص کرونایی مسابقات و ممنوع بودن تماس بازیکنان در شادی بعد از گل ، سانچو از سوی بوندس‌لیگا توبیخ خواهد شد.

 

 

فدراسیون فوتبال آلمان پیش از شروع مجدد رقابتهای بوندس‌لیگا به باشگاه‌ها هشدار داده بود که در آغوش کشیدن بازیکنان بعد از به ثمر رسیدن گلهای را تحمل نخواهد کرد. در هفته اول هم وقتی بازیکنان هرتابرلین در جریان پیروزی 3-0 مقابل هوفنهایم بعد از هر گل همدیگر را در آغوش کشیدند، فدراسیون فوتبال آلمان واکنشی تند به این اقدام نشان داد.

 

1498504

 

البته آنچه جیدون سانچو را در بازی دیروز دورتموند سر زبانها انداخته تنها به شادی بعد از گلش ختم نمی‌شود. سانچو عملکردی بی‌نظیر به نایش گذاشت و تعداد کل پاسهای گل خودش در این فصل را به عدد 16 رساند. سانچو با توجه به 14 گل زده در این فصل تا این لحظه در 30 گل نقش داشته است. در بین 5 لیگ بزرگ اروپایی تنها لیونل مسی و چیرو ایموبیله هستند که از این نظر، آماری برابر با جیدون سانچو دارند.

 

 

دیدگاه‌ها