کد خبر : 1685509 | 04 خرداد 1399 ساعت 13:23 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه تست کرونای اعضای میلان مشخص شد

بعد از انجام آزمایش‌های مربوطه مشخص شد که تست کرونای هیچ کدام از بازیکنان و اعضای میلان مثبت نبوده است.

نتیجه تست کرونای اعضای میلان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا یکی از اولین کشورهایی اروپایی به حساب می آمد که ویروس کرونا آن را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد مسابقات ورزشی در این کشور از جمله رقابت های سری آ به حالت تعلیق در بیاید.

 

همچنین در ادامه مشخص شد که برخی از بازیکنان حاضر در سری آ از جمله سه ستاره باشگاه یوونتوس یعنی دانیاله روگانی، بلیز متویدی و پائولو دیبالا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از طرف دیگر اسطوره و مدیر ورزشی باشگاه میلان و پسرش یعنی پائولو و دنیل مالدینی نیز از سرشناس ترین افراد فوتبالی مبتلا به کرونا به حساب می آمدند.

 

 

1480171

 

 

با این حال و با توجه به بهتر شدن اوضاع به نظر می رسد که رقابت های سری آ به زودی از سر گرفته خواهد شد. برای این موضوع نیز تیم ها پیش از آغاز تمرینات تست های مربوط به این ویروس را پشت سر گذاشتند.

 

حالا و در همین رابطه مشخص شد که هیچ‌یک از اعضای میلان به ویروس کرونا مبتلا نشده اند و تست همه آنها منفی بوده است. بنابراین روسونری قادر خواهد بود که از روز دوشنبه پیگیری کند. با این حال فرانک کسیه تنها بازیکنی خواهد بود که دیرتر به تمرینات میلان اضافه خواهد شد چرا که او به تازگی به ایتالیا بازگشته و به همین دلیل فعلا در قرنطینه به سر می برد.

دیدگاه‌ها