کد خبر : 1685515 | 04 خرداد 1399 ساعت 13:41 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

احتمال انجام یک معاوضه بین منچستریونایتد و یووه

گفته می‌شود که احتمالا منچستریونایتد در ازای ورود بازیکنانی نظیر آدریان رابیو، داگلاس کاستا و آرون رمزی به معامله فروش پل پوگبا، راضی به فروش این بازیکن به یوونتوس خواهد شد.

احتمال انجام یک معاوضه بین منچستریونایتد و یووه

به گزارش "ورزش سه"، مدتهاست که بحث جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد بسیار داغ دنبال می‌شود. از دو باشگاه رئال مادرید و منچستر یونایتد به عنوان مهم ترین مشتریان این ستاره فرانسوی یاد می‌شود اما در عین حال گفته می‌شود که خود این بازیکن علاقه زیادی برای بازگشت به تورین و پوشیدن لباس یووه دارد.

 

 

1495722

 

 

به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا اما اکثر باشگاه‌ها با مشکلات بزرگ اقتصادی مواجه شدند؛ موضوعی که باعث شد آنها نتوانند در نقل و انتقالات پیش رو مبالغ هنگفتی را برای جذب بازیکنان بپردازند. به عنوان مثال اگر یوونتوس بخواهد فقط با پرداخت پول پوگبا را جذب کند باید مبلغ ۱۱۰ میلیون یورو به منچستریونایتد بپردازد.

حالا و در همین رابطه اما گفته می‌شود که منچستر یونایتد احتمالاً در صورت ورود بازیکنانی نظیر آدریان رابیو، داگلاس کاستا و آرون رمزی راضی به فروش پوگبا به یوونتوس خواهد شد. سه بازیکن نام برده شده جایی در ترکیب تیم مائوریتزیو ساری ندارند و به نظر می رسد که خود یووه هم تمایل چندانی به حفظ آنها نداشته باشد.

 

 

1471622

دیدگاه‌ها