کد خبر : 1685523 | 04 خرداد 1399 ساعت 14:38 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماریو گوتزه و دریافت دو پیشنهاد دیگر از سری آ

به نظر می رسد که به جز رم دو تیم لاتزیو و میلان هم خواهان جذب ماریو گوتزه هستند.

ماریو گوتزه و دریافت دو پیشنهاد دیگر از سری آ

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که مدیر ورزشی باشگاه دورتموند یعنی مایکل زورک در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس گفت: " ماریو در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو دورتموند را ترک خواهد کرد. این تصمیمی است که هر دو طرف بعد از گفتگوهای فراوان با یکدیگر اتخاذ کرده اند. ماریو واقعاً انسان خوبی به شمار می‌آید."

 

ستاره آلمانی ماه آینده ۲۸ ساله خواهد شد و حالا باید یک تیم جدید را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کند که به احتمال فراوان یک باشگاه غیر آلمانی خواهد بود.

 

 

1469373

 

 

گفته می‌شود که ماریو گوتزه به احتمال فراوان راهی فوتبال ایتالیا و سری آ خواهد شد. در همین راستا به نظر می‌رسد که دو باشگاه لاتزیو و میلان به شکل جدی شرایط جذب ستاره آلمانی و زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ را دنبال می کنند. این در حالی است که پیش از این گفته شد رم قصد دارد هر طور که شده ماریو گوتزه را به خدمت بگیرد.

 

لاتزیو تیمی است که از آن به عنوان احیا کننده بازیکنان یاد می شود و این احتمال وجود دارد که گوتزه راهی این تیم شود تا راه هم وطن خود یعنی میروسلاو کلوزه را در آن ادامه دهد. این در حالی است که میلان هم با توجه به احتمال بالای جدایی زلاتان ابراهیموویچ به شدت شرایط جذب این ستاره آلمانی را دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها