کد خبر : 1685536 | 04 خرداد 1399 ساعت 14:58 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

افشای مذاکره بارسلونا با پوچتینو در لندن

نشریه مارکا فاش ساخت که سران بارسا پیش از انتخاب کیکه ستین به عنوان جانشین ارنستو والورده، مذاکراتی جدی با مائوریسیو پوچتینو داشتند.

افشای مذاکره بارسلونا با پوچتینو در لندن

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده پس از شکست بارسا در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر اتلتیکو از کار برکنار شد. سران بارسا حتی قبل از رسمی شدن اخراج والورده به قطر رفته و مذاکرات با ژاوی را شروع کردند اما اسطوره بارسا به پیشنهاد مربیگری پاسخ منفی داد.

گزینه های بعدی، رونالد کومان و مائوریسیو پوچتینو بودند. اولی به دلیل تعهدش به تیم ملی هلند پاسخ منفی داد و دومی هم عنوان کرد که هرگز هدایت بارسا را قبول نخواهد کرد.

 

 

1491333

 

 

پوچتینو سال ها سابقه بازی و هدایت اسپانیول را داشت و پیش از این هم چند بار تاکید کرده بود که هرگز مربی بارسا نخواهد شد با این حال طبق ادعای مارکا، پس از پاسخ منفی ژاوی و کومان، هیئتی از بارسا راهی لندن شدند تا با پوچتینو و دنیل لِوی مالک تاتنهام مذاکره کنند. تا قبل از 20 می 2020، آینده پوچتینو با وجود اخراج از تاتنهام در دستان مالک این باشگاه بود.

مذاکرات شکست خورد چرا که پوچتینو بار دیگر تکرار کرد که هرگز هدایت بارسا را قبول نخواهد کرد.

پوچتینو اما حالا آزاد است تا با باشگاه های خواهانش وارد مذاکره شود؛ بدون اینکه نظر مالک تاتنهام اهمیتی داشته باشد. این باشگاه البته قطعا بارسا نخواهد بود.

 

 

1452577

دیدگاه‌ها