کد خبر : 1685539 | 04 خرداد 1399 ساعت 15:18 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

سان: هدف اول لیورپول در نقل و انتقالات مشخص شد

بر اساس ادعای سان آداما ترائوره ستاره اسپانیایی ولورهمپتون به هدف اول لیورپول و یورگن کلوپ در نقل و انتقالات پیش رو تبدیل شده است.

سان: هدف اول لیورپول در نقل و انتقالات مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، وینگر اسپانیایی ولورهمپتون یکی از بهترین بازیکنان این تیم و به طور کلی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری بوده است. آداما ترائوره پیش تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۲۸ بازی برای ولوز به میدان رفت و آمار ۴ گل و ۷ پاس گل را به ثبت رساند.

 

عملکرد خوب ترائوره باعث شده که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شود. او که کار خود را ابتدا از آکادمی فوتبال بارسلونا یعنی لاماسیا آغاز کرده بود حالا مدنظر تیم سابق خود قرار گرفته و گفته می شود تیم رقیب بارسا یعنی رئال مادرید نیز شرایط جذب این بازیکن ۲۴ ساله را دنبال می‌کند.

 

 

1492630

 

 

حالا و در همین رابطه اما سان مدعی شده که آداما ترائوره به هدف اول لیورپول و یورگن کلوپ برای نقل و انتقالات پیش رو تبدیل شده است. براین اساس سرمربی آلمانی علاقه زیادی به سبک بازی ترائوره دارد و قصد دارد هر طور که شده این بازیکن به را به تیمش بیاورد.

 

انتظار می رود که باشگاه ولورهمپتون برای فروش ستاره اسپانیایی خود مبلغ ۶۰ میلیون پوند طلب کند؛ هزینه ای که احتمالاً لیورپول باید برای انتقال این بازیکن به آنفیلد بپردازد.

دیدگاه‌ها