کد خبر : 1685564 | 04 خرداد 1399 ساعت 16:42 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

تقویم دشوار بارسا برای قهرمانی شماره 27 لالیگا

بارسلونا صدرنشین فعلی لالیگا، برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، 11 بازی دیگر پیش رو دارد.

تقویم دشوار بارسا برای قهرمانی شماره 27 لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پس از اینکه دولت اسپانیا روز گذشته مجوز از سرگیری لالیگا را صادر کرد، حالا بازیکنان بارسا جدی تر از گذشته تمرینات را انجام خواهند داد چرا که احتمالا از 24 خرداد باید بار دیگر پای به میدان گذاشته و در هفته 28 لالیگا برابر مایورکا قرار بگیرند.

 

 

1498340

 

 

لالیگا اواخر اسفند در حالی به دلیل کرونا تعطیل شد که بارسا پس از برتری بر سوسیداد و شکست رئال مادرید در زمین بتیس، توانسته بود صدر را پس بگیرد و با دو امتیاز بالاتر از رئال مادرید، شرایط بهتری در جدول داشته باشد.

بارسلونا اما هنوز 11 بازی فینال گونه در پیش دارد که 5 تایش در نوکمپ و شش بازی نیز در زمین حریفان خواهد بود. برعکس رئال که شش بازی خانگی و 5 بازی دور از خانه دارد.

بارسا پس از شروع مجدد لالیگا باید در زمین حریف خود به میدان برود و در هفته پایانی نیز میهمان خواهد بود.

 

 

1486833

 

 

در هفته 28 بارسا میهمان مایورکا در ورزشگاه سن مویکس است. در زمینی که مایورکا توانسته رئال مادرید را شکست دهد. در هفته پایانی نیز بارسا میهمان آلاوس خواهد بود. هر دو تیم مایورکا و آلاوس برای فرار از سقوط می جنگند و کار آبی اناری ها ساده نخواهد بود؛ به خصوص که فصل جاری بارسا اغلب در زمین حریفان نتایج ضعیفی گرفته و بیشتر امتیازاتش را در خانه رقبا از دست داده است.

در نوکمپ بارسا سه بازی سخت برابر اسپانیول، بیلبائو و اتلتیکو مادرید خواهد داشت در حالی که از نعمت داشتن هوادارانش محروم است. لگانس و اوساسونا هم دیگر تیم هایی هستند که باید به نوکمپ بروند.

 

 

1477131

 

 

در زمین حریفان نیز بارسا باید یک بازی سخت برابر سویا برگزار کند. به اینها بازی با سلتا، ویارئال و وایادولید را هم اضافه کنید. به دو بازی با مایورکا و آلاوس هم پیشتر اشاره شد.

باید دید بارسا می تواند حاشیه امنیت دو امتیازی نسبت به رئال را حفظ کرده و بهتر کند یا کهکشانی ها گوی سبقت را خواهند ربود. بارسا در بازی های رودررو برابر رئال هم ضعیف تر عمل کرده و در صورت برابری امتیازات در هفته پایانی، این رئال است که قهرمان می شود.

 

 

تقویم بارسا در ادامه لالیگا 20-2019

 

مایورکا-بارسلونا

بارسلونا-لگانس

سویا-بارسلونا

بارسلونا-اتلتیک بیلبائو

سلتا-بارسلونا

بارسلونا-اتلتیکو مادرید

ویارئال-بارسلونا

بارسلونا-اسپانیول

وایادولید-بارسلونا

بارسلونا-اوساسونا

آلاوس-بارسلونا

 

 

دیدگاه‌ها