کد خبر : 1685573 | 04 خرداد 1399 ساعت 17:22 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

بکن باوئر:

غیبت تماشاگران، تاثیری روی کیفیت بازی ها ندارد

فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است بازی کردن در ورزشگاه خالی، تاثیری روی کیفیت بازی های بوندس لیگا ندارد.

غیبت تماشاگران، تاثیری روی کیفیت بازی ها ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های بوندس لیگا که مانند سایر لیگ های معتبر اروپایی به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، از هفته قبل، دوباره به جریان افتاد و بایرن مونیخ روز گذشته در اولین دیدار خانگی اش، در ورزشگاه خالی آلیانس آره نا، 5-2 آینتراخت فرانکفورت را شکست داد.

بکن باوئر که بازی دیروز را از داخل ورزشگاه تماشا کرد، تایید کرد که برگزاری بازی ها در ورزشگاه های خالی، در کشوری که فرهنگ هواداری اهمیت زیادی دارد، بسیار ناامیدکننده است. اما تاکید کرد که از تماشای بازی لذت برد و فکر نمی کند که غیبت تماشاگران، تاثیری روی عملکرد بازیکنان داشته باشد.

او به Sport1 گفت:" در این شرایط، بدون هواداران و جوی که آنها ایجاد می کنند، این بازی، یک فوتبال استثنایی بود. باید از هر دو تیم تقدیر کرد. واقعا فوتبال خوبی بود.

 

1498425

 

بایرنی ها در فرم بسیار خوبی هستند اما فرانکفورتی ها هم خیلی خوب بازی کردند. آنها 3-0 عقب بودند اما بازی را 3-2 کردند. بعد از آن بایرنی ها دوباره خودشان را جمع کردند و ناگهان بازی 5-2 شد. خیلی بازی جذابی بود."

بکن باوئر همچنین در مورد برگزاری رقابت ها در این شرایط گفت:" فکر می کنم تا وقتی همه قوانین را رعایت کنند، می توان به این شرایط ادامه داد. این شرایط برای هواداران فوتبال کاملا رضایت بخش نیست زیرا نمی توانند به ورزشگاه ها بروند. بازیکنان هم از این شرایط نیستند."

دیدگاه‌ها