کد خبر : 1685579 | 04 خرداد 1399 ساعت 18:10 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینیستا: بعد از مرگ دوستم افسرده شدم

مرگ دنی خارکه کاپیتان اسپانیول باعث شده بود تا شرایط روحی آندرس اینیستا به بدترین شکل خود برسد.

اینیستا: بعد از مرگ دوستم افسرده شدم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا، می‌گوید پس از مرگ دوست صمیمی‌اش دنی خارکه در سال 2009 به شدت دچار ضربه روحی شد. هافبک سابق تیم فوتبال اسپانیول در زمان مرگش به دلیل سکته قلبی تنها 26 سال سن داشت. اینیستا نیز برای گرامیداشت یاد او پس از گلزنی در فینال جام جهانی 2010 متن زیر پیراهنش که که در آن نوشته شده «دنی همیشه با ماست» را به نمایش درآورد.

 

 

Lo presentí. Empecé a llorar antes de que Andrés marcara»

 

 

ستاره حال حاضر تیم ویسل کوبه ژاپن در این باره به نشریه بیلد آلمان گفت:« متأسفانه در آن سال‌‌ها من اتفاقات ناگوار متوالی را تجربه کردم، اگرچه از نظر فنی در آن برهه زمانی بسیار موفق بودم. آن زمان دوستم دنی خارکه در ماه آگوست سال 2009 درگذشت که واقعاً از نظر روانی مرا در شرایط شکننده‌ای قرار داد، طوری که به کمک روان‌‌شناسان نیاز پیدا کردم. بدون شک آن مقطع بدترین مقطع زندگی‌ام بود، البته کمک‌ها و حمایت همسرم آنا و والدینم خیلی به من کمک کرد.»

 

ستاره سابق بارسلونا می‌گوید گلی که در فینال جام جهانی 2010 به هلند زد و باعث قهرمانی اسپانیا شد، برای او آغاز یک پیشرفت بود:« خوشبختانه، من از آن مقطع عبور کردم، مقطعی که باعث شد انسان قوی‌تر و بهتری شوم. گلم در جام جهانی هم برای من آغاز یک دوره پیشرفت بود و گذر از آن روزهای سخت بود.»

 

 

1491308

 

 

اینیستا پس از همراهی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018، بارسلونا را ترک کرد و به تیم ویسل کوبه پیوست. او به همراه تیم جدیدش قهرمان جام حذفی و سوپرجام ژاپن شده است.

دیدگاه‌ها