کد خبر : 1685586 | 04 خرداد 1399 ساعت 18:44 | 69.1K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: بگویید چطور بازیکنان را سر تمرین بیاورم

۴ کرونایی؛ ستاره‌های تراکتور به تمرین نمی‌آیند!

سرمربی تراکتور از سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی می‌خواهد راهکاری برای کاهش استرس بازیکنان و شروع تمرینات‌شان بدهد.

۴ کرونایی؛ ستاره‌های تراکتور به تمرین نمی‌آیند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور ساعاتی قبل اعلام کرد تست کرونا ۴ نفر از اعضای این تیم مشکوک اعلام شده و به همین دلیل تمرینات‌شان آغاز نمی‌شود.

 

ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در این باره به "ورزش سه" گفت: ما روز چهارشنبه هفته قبل تست اولیه کرونا را گرفتیم و قرار بود از امروز یکشنبه تمرینات‌مان را شروع کنیم، اما بخاطر مشکوک بودن وضعیت سلامتی تعدادی از بازیکنانمان این کار را انجام ندادیم و تمرین ما لغو شد.

او ادامه داد: مشکل مشکوک بودن کرونا برخی بازیکنان یک طرف قرار دارد، اما موضوع دیگری که با آن مواجه هستیم، این است که تمام بازیکنان ما می‌ترسند سر تمرین حاضر شوند.

 

سرمربی تراکتور اضافه کرد: بخاطر شروع بازی‌ها در تیرماه، به همه‌ی بچه‌ها اعلام کردیم که تمرینات شروع می‌شود و واقعا هم تمام بازیکنان به تبریز آمدند و در تست‌های اولیه کرونا شرکت کردند. اتفاقا تست ما را آزمایشگاهی انجام داد که فکر نمی‌کنم از این آزمایشگاه معتبرتر در شهر تبریز داشته باشیم. خیلی هم برای ما زحمت کشیدند ولی امروز به طور رسمی اعلام کردند که آزمایش کرونا چهار نفر از اعضای تیم مشکوک است.

 

الهامی با اشاره به آمادگی تیمش برای شروع لیگ برتر ابراز کرد: پس از آنکه قرار شد بازی‌ها برگزار شود، تاکید کردیم که آمادگی کامل را برای زمان مسابقات پیدا می‌کنیم و هیچ مشکلی نداریم، اما شما بگویید در این وضعیت چه کاری انجام دهیم؟

او یادآور شد: بازیکنان ما به تبریز آمدند تا در تمرینات شرکت کنند؛ حتی احسان حاج‌صفی به همراه نوزادش که یک ماه‌اش هم نشده، در تبریز حاضر شد که به تمرینات اضافه شود. میلاد فخرالدینی هم که ۲۰ روز دیگر پدر می‌شود نیز بدون هیچ بهانه‌ای آماده تمرینات شد ولی حالا تمام آنها می‌گویند که از انجام تمرین ترس دارند.

 

سرمربی تراکتور تاکید کرد: از صبح امروز تا این لحظه احسان حاج‌صفی، رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، ساسان انصاری و ... با من تماس گرفتند و گفتند با وجود علاقه‌ای که به شما داریم و احترامی که قائل هستیم، اما سلامتی خانواده‌مان از هر چیزی برای ما مهم‌تر است و ارجحیت دارد.

الهامی تصریح کرد: رشید مظاهری به من می‌گوید در تمرینات شرکت نمی‌کنم و اگر می‌خواهید جریمه‌ام کنید. همینطور بازیکنان با من تماس می‌گیرند و از حضور در تمرینات ترس و استرس دارند.

 

1497723

 

 

او درباره اینکه برخی  افراد در فضای مجازی می‌گویند تراکتور دنبال بهانه‌تراشی برای شروع در بازی‌ها است، ابراز کرد: به خدا قسم اصلا اینطور نیست که شلوغ کاری کنیم. قرار بود از امروز تمرینات ما شروع شود، اما این مسائل پیش آمد. اگر هم می‌خواهید اطمینان بیشتری پیدا کنید، می‌توانید با این بازیکنان تماس بگیرید تا بدانید که چقدر برای حضور در تمرینات ترس دارند.

سرمربی تراکتور با تاکید بر اینکه بحث از برگزاری یا لغو بازی و تمرینات فراتر رفته است، ابراز کرد: از آقای دکتر خلیلیان به‌عنوان متولی فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد کرونا در ورزش، تقاضا دارم که راهکاری به ما بدهند تا این استرس و مشکلات را برای شروع تمرینات نداشته باشیم چون خود ما برای تمام روزها و جلسات تمرینی برنامه‌ریزی کرده بودیم.

 

الهامی تصریح کرد: در این شرایط که تست کرونا چهار نفر از اعضای تیم ما مشکوک اعلام شده، چه کاری انجام دهیم؟ من به‌عنوان سرمربی تیم واقعا سر در نمی‌آورم که به بازیکنانم چه حرفی بزنم تا به تمرینات بیایند و استرس نداشته باشند. واقعا الان نمی‌دانم برای قرنطینه کردن بازیکنان و افرادی که مشکوک هستند چه تصمیمی باید بگیریم.

 

او یادآور شد: در جریان باشید ما به‌عنوان تیم تراکتور که تمام امکانات برای ما فراهم بوده و به جای یک زمین، سه زمین تمرینی داریم و برخلاف سایر باشگاه‌ها، هیچ مشکلی از این موضوع نداشته‌ایم و بخش خصوصی هستیم، با این مشکل مواجه شدیم و نمی‌دانیم چه کاری انجام دهیم.

 

 

1497725

 

سرمربی تراکتور با بیان اینکه شوک بزرگی به تیم ما وارد شده است، اظهار کرد: از دیروز زمزمه‌هایی وجود داشت، اما امروز رسما از آزمایشگاه به باشگاه اعلام کردند که تست ۴ نفر از اعضای تیم مثبت شده است. هنوز اسامی آنها را به ما نگفته‌اند تا خدایی ناکرده از نظر روحی روانی شرایط بچه‌ها بهم نریزد، اما هرچه بود، کاری کرد تمرینات ما که قرار بود از ساعت ۱۷ امروز شروع شود، صورت نگیرد.

 

الهامی یادآور شد: حاج‌صفی می‌گوید بچه‌ام را به زحمت از اصفهان تا تبریز آوردم. از طرف دیگر رشید مظاهری می‌گوید سه ماه است پدر و مادرم را ندیده‌ام و حالا که وضعیت چهار نفر از اعضای تیم به این شکل شده، چطور به تمرینات بیایم؟ میلاد فخرالدینی می‌گوید از اول عید خانواده‌ام را ندیده‌ام و ۲۰ روز دیگر پدر می‌شوم، با چه روحیه و توانی تمرین کنم؟ بازیکنان ما می‌گویند با وجود احترام به شما به‌عنوان سرمربی و زحماتی که آقایان زنوزی و سهرابی برای ما کشیده‌اند، سر تمرین حاضر نمی‌شویم.

دیدگاه‌ها