کد خبر : 1685592 | 04 خرداد 1399 ساعت 19:34 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: فردا از تهران به تبریز می‌آیند؛

تست دوم کرونا در انتظار تراکتوری‌ها

سرمربی تراکتور می‌گوید در انتظار انجام تست دوم کرونا هستند تا از وضعیت سلامت بازیکنان مطلع شوند.

تست دوم کرونا در انتظار تراکتوری‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار بود تیم‌های لیگ برتری طی دیروز و امروز تمرینات‌شان را آغاز کنند، اما برخی از آنها به دلیل مثبت شدن تست‌های کرونا برخی بازیکنان از انجام این کار صرف نظر کردند تا از وضعیت سلامت تمام بازیکنان‌شان اطمینان کامل به دست آورند.

 

اعضای تیم فوتبال تراکتور روز چهارشنبه، سی و یکم اردیبهشت‌ماه تست‌های اولیه کرونا را در تبریز انجام دادند و قرار بود از عصر امروز یکشنبه تمرینات‌شان را آغاز کنند ولی مشکوک شدن جواب آزمایش چهار نفر از اعضای این تیم، آغاز تمرینات شاگردان الهامی را تحت الشعاع قرار داده است.

ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در گفت‌وگو با "ورزش سه"، با اشاره به مشکوک اعلام شدن جواب تست‌های کرونای چهار نفر از اعضای این تیم اظهار کرد: فردا دومین آزمایش از بازیکنان و سایر اعضای تیم گرفته می‌شود و دعا می‌کنم جواب تست تمام آنها منفی باشد.

او ادامه داد: برخی از باشگاه‌ها ازجمله گل‌گهر سیرجان که جواب تست کرونا تعدادی از اعضای تیم‌هایشان مثبت شده، همین تست اول را که ما هم داده بودیم، پشت سر گذاشتند ولی جواب آزمایش اولیه‌ی آنها منفی بود، در حالی که برای چهار نفر از اعضای تیم تراکتور همین آزمایش اولیه مثبت بود.

 

الهامی با بیان اینکه واقعا هیچ اطلاعی از چگونگی آغاز تمرینات به دلیل مخالفت برخی از بازیکنان و نیامدن آنها درتمرینات نداریم، ابراز کرد: با آمادگی کامل به دنبال آغاز تمرینات بودیم و تمام شرایط را ازجمله ضد عفونی ورزشگاه و دیگر مسائل را انجام داده و مهیا کردیم، اما این اتفاقات افتاد.

سرمربی تراکتور یادآور شد: قرار است فردا برای گرفتن آزمایش PCR از تهران به تبریز بیایند و دومین تست را از اعضای تیم ما بگیرند که امیدوار هستم مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

 

الهامی عنوان کرد: زمانی که تست‌های اولیه گرفته شد، تمام بازیکنان در محل انجام آزمایش بودند ولی جواب چهار تست مشکوک اعلام شد. به همین دلیل ترس بیشتری در بین نفرات تیم ما به وجود آمده است.

او اضافه کرد: بسیاری از تیم‌ها که جواب تست‌هایشان منفی بوده، فقط آزمایش اولیه را داده‌اند و باید تست PCR هم انجام بدهند تا وضعیت سلامتی آنها مشخص شود.

 

دیدگاه‌ها