کد خبر : 1685638 | 05 خرداد 1399 ساعت 00:23 | 30K بازدید | 1 دیدگاه

با اعلام سعادتمند؛

استقلال پول بیشتری به حساب دیاباته ریخت!

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد پرداختی بیشتری از مطالبات مهاجم اهل مالی خود داشته است.

استقلال پول بیشتری به حساب دیاباته ریخت!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که طی ماه‌های گذاشته پرداخت مطالبات شیخ دیاباته و اولتیماتوم‌های این ستاره خارجی به باشگاه استقلال، به یکی از دغدغه‌های جدی هواداران آبی‌ها تبدیل شده بود، اما شرایط مطلوبی از نظر مالی برای او فراهم شده و این مهاجم در آستانه بازگشت به ایران قرار دارد.

 

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در یک لایو اینستاگرامی با اعلام این موضوع ابراز کرد: تا به امروز ۲۶۲ هزار دلار به حساب دیاباته واریز کردیم که ۷ هزار دلار بیشتر از مطالبات این بازیکن بود و برای نخستین بار است که در استقلال از پرداخت مطالبات یک بازیکن جلو افتادیم.

 

1487808

 

او در خصوص شایعاتی مبنی بر عدم حمایت وزیر ورزش از باشگاه استقلال ابراز کرد: واقعیت این است که برای پرداخت مطالبات دیاباته مشکل داشتیم ولی خوشبختانه این اتفاق افتاد. به جرات می‌توانم آقای وزیر بگویم چند جلسه سه، چهار ساعته در این رابطه داشتند و حتی برای حل این مسئله ورود کردند. برای موارد مرتبط با این کار هم تلاش زیادی انجام دادند که صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: باید با هوادار رو راست و صادق باشیم. آقای دکتر سلطانی‌فر به کمک باشگاه آمدند و از ایشان تشکر کنم.

دیدگاه‌ها