کد خبر : 1685678 | 05 خرداد 1399 ساعت 11:30 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت اسپانیا از بی‌ملاحظگی بازیکنان سویا

باشگاه سویا و فدراسیون فوتبال اسپانیا بازیکنان این تیم را به دلیل شرکت در یک مهمانی و نقض شرایط قرنطینه، جریمه خواهند کرد.

عصبانیت اسپانیا از بی‌ملاحظگی بازیکنان سویا

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند باشگاه سویا و فدراسیون فوتبال اسپانیا چندین نفر از بازیکنان این تیم که با بی‌توجهی به قوانین قرنطینه و فاصله اجتماعی، در یک مهمانی شرکت کرده بودند را جریمه و مجازات خواهد کرد.

 

دیروز تصاویری در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شد که نشان می‌داد چهار بازیکن تیم سویا، لوکاس اوکامپوس، لوک دی‌یونگ، فرانکو واسکز، و اور بانگا روز شنبه به همراه دوستان و اعضای خانواده خود در یک مهمانی شرکت کرده‌اند. عکس این مهمانی که توسط همسر بانگا در اینستاگرام منتشر شد حالا برای بازیکنان سویا دردسرساز شده است.

 

1498680

 

1498681

 

روزنامه مارکا می‌گوید این رفتار بازیکنان سویا مسئولین فوتبال اسپانیا و باشگاه سویا را عصبانی کرده و آنها با مجازات‌های سنگینی به دلیل نقض قوانین قرنطینه مواجه خواهند شد.

 

1498682

 

1498683

 

بر اساس قوانین قرنطینه در اسپانیا جمع شدن بیشتر از ده نفر در یک موقعیت و در یک زمان مشخص ممنوع است. این در حالی است که در تصویر منتشر شده از مهمانی بازیکنان سویا، حداقل 12 نفر در تصویر دیده می‌شوند.

 

درحالیکه لالیگا برای شروع مجدد مسابقاتش از هفته‌های آینده آماده می‌شود بازیکنان تیمهای این لیگ در شرایط سخت‌گیرانه قرنطینه هستند تا ابتلای آنها به ویروس کرونا مانعی بر سر راه شروع دوباره لیگ نشود. به همین خاطر است که نقض قرنطینه توسط بازیکنان سویا، مسئولین فوتبال این کشور را عصبانی کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها